.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






srijeda, 09.05.2007.

POLUDIT CU............

Ej ljudi,danas je u školi bilo gore nego u Lepoglavi-danas je kod nas
u Lučkom igrala mlada repka Hrvatska i Mađarska i naravno bila je posljepodne,
a mi smo imali tada školu.I gleta sad ovo,dogovorili ti se mi da čemo markati
zadnja 3 sata i sve je bilo ok-j dok nije došo taj čas.Kako smo se mi dogovarali profesori
su to nekako čuli i kada je zvonilo vidiš profesore na svim izlaznim vratima(stoje ko zaštitari)
I uđemo ti mi u jednu učionicu i skinemo ti prozor i pola razreda pobjegne,a ja naravno sa polovicom ostala.Drugi odmor odemo mi do vrata za van na igralište i ona odključana ali šipke zaključane i vratimo se mi u novu matišu skroz otvorimo prozor,a Kristina i Tanja pobjegnu i taman mi ostali
htjeli izači a jedna nam cura kaže da dolazi profa.I sat predzadnji sat ja,Valerija,Ivana i Laura izađemo van i krenemo prema igralištu i viš zove nas Jelena da se vratimo jer nam profa iz kemije neš sere i mi
se glupače vratile,a htjele smo otiči do Kristine i Tanje jer smo mi krive šta su dobile neopravdani
zato jer smo ih zajebale(mi smo ostale u školi)no nema veze kaj nismo išle na tekmu jer je bilo tak i tak dosadno.E da pobjedili smo 2-0hrvatskacerek(samo mi je žao kaj nisam idjela Rukavinu)

-LJUDI DAJTE OSTAVITE
KOJI KOMENTAR,POLUDIT
ČU!!!SVE VAS VOLIM I
KISAMcerekcerek

- 20:37 - Comment To Me... (118) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.