.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






srijeda, 04.04.2007.

LUDI...DAN

Danas sam bila kod Mery,ja.Aya,Arap...
Pogodite zašto smo išle kod nje...
E pa sad...jučer je Tupek spomenuo gyros
pa sam ja izjavila da bi bilo super da se nađemo kod
nekoga pa da se zajebavamo i njopamo...I tako bilo je super.
Prvo smo otišle na internet te napravile svoj valstiti blog,(tu
adresu bloga možete vidjeti sa strane)
pa smo se ja i Aya slikale sa fotičem,kada su cure otišle ja sam
imala neke čudne izljeve ludila...Mery ja htjela zvati Filu da mu kaže
neke glupo...I tako malo/puno smo se glupirala,a onda sam morala
ići doma...E da kada smo izašli iz busa išli smo s Lovričem do njega
(dobro ne baš do njega doma no "pratile"smo ga do doma,pa smo pričali,
zajebavali se...)Ljudi moram još poslati Prcu poruku da ga pitam za jedan broj
i moram nazvati Mery...i onda idem spavati...cerek

- 20:26 - Comment To Me... (18) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.