.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






srijeda, 28.03.2007.

LJUDI ŠTA VAM JE!!!

Ej ljudi,danas je u školi bilo super,bar mislim do zadnjeg sata,
profa iz vjerunauka mi je dignula živac sa svojim ispadima.No
nije to ništ nismo imali 6.sata pa smo ostali iza škole i sve je bilo
super dok Ivana nije počela srat to jest kao da sam ja nešto srala
kao da je ona meni nešto htjela u...pa da sada nešto s Laurom...
Ivana ti znaš o čemu se radi i ja to sada neču tu pisati,samo da znaš
ako ćeš ovo čitati ja ono nisam rekla več si ti krivo svatila.Samo da znaš
ja se ne želim s tobom svađati jer napokon smo si po mom mišljenju super
i ja ne želim to prijateljstvo zajebati,to pišem samo da znaš da želim ostati
frendica s tobom ma kako god to čudno zvučalo!

I samo da znaš ja nisam sretna što smo se posvađaleno

Ljudi dajte mi ostavite komentare,
puno komentara...............cerek

- 20:42 - Comment To Me... (27) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.