ponedjeljak, 30.06.2008.

..a ja..kao da ti cujem glas..jos uvijek mislim na nas.. =)

...bleeee.. xD
..evo mene..
..bit ce da nije sandra..
..pa si ti misli ko je.. zubozubo
..ajd ajd..
..reci cu..
..paljarka je..
..meni dosadno..
..a sandra oce post..
...pa ti ga evo..thumbupthumbup
..jeahhh...
..da...sandra idem s mojim smradom [citaj burazom] u razred..
..jadna ona..nono
..onak imam neki dojam da sandra nes kao malo tuzna u zadnje vrijeme..
..bar mi se tak cini..
..po postovima i svemu..hmmm...
..ne valja to..
..treba bit sretna...zujo





Prolazim hodnikom,
oci su mi pune suza,
ali ne dam im
ne dam da me izdaju...

Ni pozdravit me više ne znaš,
za tebe sam samo ponovo naivno djevojce,
cura, nepoznatog lica
bezimena

Oko tebe se vrte samo najljepše,
ali jer one znaju..
jel znaju tvoju tajnu...
jel znaju da sam ti ja bila prva?



...aaa...
...ta mi se pjesmica totalno previse svida..
..pa sam ju stavila..
..i totalno ne bi znala o cem da pisem..
..bolesna sam..
..i spava mi se..
..nocas sam do 4 pricala na mob..
..kao neki besplatni pozivi.
..pa sam tomya zvala...nutnut
..i onda slusala njegovu verziju crvenkapice..
...vjerujte..ne zelite znat kak ide..
..presmijesno..zubo
..zapravo vise onak nekak..bolesno reklo bi se..
..mislim od crvenkapice tata je kao gay..
..pa bude s njenim deckom...xD
..i plasio me tomy..
..inace..spavala sam kod bake..
..pa da mogu pricat..
..i bila sama u sobi..
..i bilo me strah..
..i onda mi je on prico kak ce me napast onaj neki fredi kruger..
..[ne znam kak se pise]
..i onda sam se bojala otic po sok...crycry
..al sam kasnije morala doma po punjac..
..po mraku..
..umrla skoro..
..i onda kad sam konacno isla spavat nisam mogla zaspat..
..jer mi bio zacepljen nos..
..ma jaooo..
..za plakat..tuzan
..i sad mi buraz oso hvala bogu na bazen..
..ja cu navecer..
..jeahhh..
..i bit cu kul..
..i da...
..u subotu mi rodendan..
..pa bi bilo oke da mi cestitate..
..hvala unaprijed na lijepim zeljama yes
..mislim da bi to bilo to..
..veliki pozdrav meni i samo meni..
..i aj..evo kiss sandri =)
..pa-pa...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


dodano:
..evo ljudi ovo vam piše sandy...yes
..htjela sam napisat nešt o jučerašnjoj tekmi...
..al neču punonono
..našla sam još prije torresovu sliku pa mi je sad super prilika da vam ju stavim...
..čovjek je lijepo reko da če zabit gol; da je njegov dan i njegova tekma
i to je i učinio!thumbupcerekthumbup
..meni je super što je španjolska pobjedila...thumbup
..a sad evo slikica jedna od torresa:
Image Hosted by ImageShack.us


15:18 | Komentari (60) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.