utorak, 10.06.2008.

...It´s showtime...

Evo ljudofi da vam se javim.zujo Kao prvo, hvala svima koji su mi komentirali.yes Krenut ču od petka. Zašto baš od petka? Farma! Rafo je pobjednik Farme!!partyparty Neznam za vas, al meni je rafo legenda.
Image Hosted by ImageShack.us
U subotu smo išli gledat Kiću (Karfiola) na predstavu. Bilo je zakon.thumbup Poslije toga smo išli na sladoled: Lucija, Iva, Barbara, Dora, Toni, Paljar, Dumba i ja... Neznam kolko smo kugli svi pojeli, al znam da smo Barbara i ja svaka po trifino, a Paljar i Dumba svaki po 10finolud... Dumbi je ovaj iz kuče sladoleda dao jednu kuglu gratis xDdead. U nedjelju i ponedjeljak ništ posebnonamcor. A danas puno toga... Sve je počelo ovako. Đenko me pito kolko kila ima dekagrama.yes I ja idem pitat Paljara jer smo se mi lani oko toga svađali, al sam zaboravila šta je nast. rekla.headbang I ja kažem 10, a on 100. I kladimo se mi u šamaryes... Cijeli smo se odmor svađali i naiđemo na nast. Tota. Pitamo ga i on kaže...100!bang I ja se ne predajem... Naiđemo na nast iz knjižnice... I ona kaže 100!bang I kad se Ivan spremo opalit šamar, pitamo nast. Tomljanovića, on kaže 10!thumbup I sad je 2:1 za Ivana. I pitamo mi rasku, koja kaže 10.thumbup I bilo izjednačeno. I cijeli smo se sat svađali, dok se nismo dogovorili da poslije sata idemo pitat nast. Špoljarić. I tak je i bilo, al ona nije htjela rećnononono... I onda nakon još kojih 5 min. svađe Luciji je prekipilo i dopizdilo i nazvala je svoju mamu. I ona kaže 100!eek I nisam se više htjela svađat jer znam da Lucijina mama to zna.blabla I Paljar se priremi, ja se smirim i on potegne.... noPuf!!dead Eeee... Pucl se valjo od smjeharofl, Lucije je meni držala ruke da mu nevratim... I tak... Preživila ja i taj šamar... Bilo ih je 150 u petom, jel tak ivča? Od kojih je 100 bilo od mene, tebi xD. Joj Luce zašt si zvala mamucry?! Ne bi dobila šamar danasdead... Neg bi odgodili za sutra a mene sutra nema u školismijeh. e da! Sutra idemo u Orahovicu sa glazbenom, sa zborom... Držite nam fige da sve super ispadne.yes Sad idem... Pozzam: Luciju, Paljara, Ivu, Dumbu, Pucla, Barbaru, Martinu i sve ostale koje znam. Pozz!!mahmah

Image Hosted by ImageShack.us


20:32 | Komentari (60) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.