nedjelja, 04.05.2008.

Dugo se nisam javila

Ej ljudofi! Pa di ste?zubo Dugo nisam pisala post... Svaki put kad sam na kompu mislim si kak moram napisat post, al onda mi se neda.namcor I tako... Sad vam pišemyes... U četvrtak idemo na školsko državno, i nadam se da če bit coolcool... Danas idem na Katin ročkas... Kato, happy birthdaysmijeh. Kak ste mi vi?naughty
Neznam šta da vam pišem... Puno mi komajteyes... Evo neka mala pjesmica za kraj. Nadam se da če vam se svidjetithumbupthumbup

SREĆA

Image Hosted by ImageShack.us

Gdje se sreća skriva?
Gdje li joj je prebivalište?
Jer ja znam da ona postoji,
ja znam da postoji ona istinska sreća!

Jedan moj bližnji
moja je najveća sreća,
moja je najveća radost…

Radosnim me čini
pogled moga prijatelja,
pogled blag i nježan.
Da, samo pogled,
one oči smeđe
dostatne su da
moje biće cijelo
zatitra do radosti velike.

Ja sam sretan čovjek
jer znam da me jedan čovjek, moj prijatelj,
u srcu svome nosi,
o meni sanja,
i da Bogu govori o meni.

Ja sam sretan čovjek
jer imam Tebe,
Prijatelja svoga.

Image Hosted by ImageShack.us

Pjesmu nisam ja pisala, tak da.... Puno vas pozzam i puno mi komajte!! By, By!!mahmah


11:37 | Komentari (102) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.