subota, 29.03.2008.

Prvi post na trećem blogu... xD

Evo ljudi ovo je moj treći blog... Neču ga brisat... Odlučila sam da ču ga ovaj put zadržat...sretan Dumba mi je napravio zakon dizajnthumbup... Tenx Dumba... U ponedjeljak školaheadbang... Esssss... Neču komentirat... Evo pjesmica za kraj... Idem sadpjeva... Pozz!! I puuuuno mi komajte!mahmah


PJESMA O PRIJATELJSTVU

TEBI ŠTO O ZVIJEZDAMA SANJAŠ…

Tebi što o zvijezdama
voliš sanjat
Tebi, što se mišlju svojom
k visinama beskrajnim uzdižeš…
Tebi, koja samosvjesno
pogled svoj dižeš gore
i pitaš se…
Tebi, što za znanjem
i istinom,
za dobrim i lijepim žudiš…
Tebi, čije oči zrcale se
kristalnim sjajem zvijezda
kada u njih gledaš…
Tebi, čije srce titra
dok motriš sve one
ukrase noćnoga neba…
Tebi, kojoj se divim
radi istraživalačkog,
odvažnoga duha…
Tebi, mojoj suputnici
pod veličanstvenim
nebeskim svodom…
Tebi pjesmu ovu tkam…
Image Hosted by ImageShack.us




17:45 | Komentari (33) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.