My magic life...

24.07.2006., ponedjeljak

3.9.2006.-Let's get started!!!

Ciao ljudi!!!
Evo konacno vam pisem…
Pa nisam ni imala vremena, dok sam se sa svima ispozdravljala, a onda nisam mogla naci dnevnik…
Hehehe…
Ma ja uvijek gubim stvari…
Nista novo za mene…
Jucer smo dobili rasporede…
Odmah prvi sat su nam stavili Snapea…
Naravno sa Slytherinima…
Ma radili smo neki napitak…
Jednostavan je…
Nije to sad bitno…
Ono sto sam vam htjela reci je to da mi je danas dan prosao perfektno!!!
Cekajte da vam ispricam…

Hermiona i ja smo isle zajedno na Obranu (Harry, Ron i Carter su hodali iza nas) i odjednom jedan tip se zabije u mene…
Ja vam padnem na pod (na sto se moj draaaagi brat poceo smijati, samo sam ga pogledala)…
Tip vam se meni isprica i pomogne mi da se dignem s poda i pokupim knjige…
Ono predstavi mi se i znate kako se zove?
Vincent Slytherin…
Ha?
Sta kazete na to?
Slytherin!
Ja ono ostala…
Onda sam se i ja njemu predstavila…
Na kraju je svako otisao na svoju sranu jer Obranu nemamo sa Slytherinima…
Hehehe…
I Hermiona je ostala zacudena…
Mislila sam da nema vise ljudi koji se prezivaju Slytherin kad vidis ono….

Na Obrani smo zaradili 30 bodova…
Ma kazem vam, krenulo nam je!
Imala sam i metlobojski trening danas…
Wood zeli da odmah startamo kako treba…
Ja sam vam inace u metloboju lovica, kao i Carter…
Harry je tragac…
Ma ja sam htjela biti vratar, ali to je Wood…
Mozda kad on ode se prijavim za to mjesto…
Hmm…
Razmislit cu…
Hermiona nas je bila gledati…
Ona bas i ne voli letenje previse …
Probala sam ju nagovoriti da malo leti, ali ne…
Nece ona…Hehhee…
Ron je zato letio…
Ma fora su oni…
Idem sada, jer imam nesto zadace koju nam je dragi Snape dao…
Moram to zavrsiti…
Ajde…
Javim vam se ubrzo!
Pa pa!!! ;)

- 22:56 - Leave me your magic... (13) - Take a bit of mine... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-Opis bloga-
Sve osim normalnog....


Udite u svijet vukodlaka i vampira...