nedjelja, 08.03.2009.

O Alexu

Evo da i ja napokon napišem novi post, iako baš i nemam inspiracije... Ako vam se da dajte vi neke prijedloge za idući post! Jedina tema koje se trenutno mogu sjetiti je moj bivši pa ću o njemu. U ovom postu je on Alex! Onog dana kada smo se upoznali, ja sam bila zagrijana za njegovog frenda, a njega baš i nisam previše primjećivala. To s nama je krenulo nakon par subota, kad su svi počeli govoriti da se ja njemu sviđam. On je inače prosječan dečko, nije neki maneken, ali ima nešto dobro i neiskvareno u njemu zbog čega me zaintrigirao. Zaboravih napomenuti, užasno je sramežljiv tako da sam ja poduzela prvi korak i poljubila ga. Bio je to onako nevin poljubac i kratko je trajao... Od onda smo mi bili u nekoj vezi, viđali smo se jako rijetko zato što ne idemo u istu školu, a živimo na nekoj pristojnoj udaljenosti tako da nam nikad nije palo na pamet da se nađemo na pola puta. Naše druženje je uglavnom bilo subotom, u njegovom društvu, ponekad i ne baš nešt ugodno, ali svejedno svaki trenutak s njim mi je puno značio. Tu sad dolaze one stvari nakon kojih ništa nije isto... ljubomora i alkohol... njegovi prijatelji... Inače dragi dečki, ali to cijelo društvo je ovisno o alkoholu, oni se jednostavno svake subote ubiju u alkoholu. Pivo, vino, žestice, ne biraju... Ono što bi inače bila zajebancija, to je kod njih izgledalo jako ozbiljno i tako su oni počeli pričati nekakve gluposti o meni onako kao iz zajebancije, i koliko god da sam to ja pokušavala opravdavat Alex je naravno vjerovao samo njima, što donekle i shvaćam jer ipak mene nije poznavao ni godinu dana, a njih poznaje cijeli život. Uz sve to dogodilo se još nešto, za mene totalno nebitna stvar, ali za njega očito nešto jako važno. Jedan dan sam markirala prva tri sata, mislim imala sam ispričnicu, a nije mi se išlo na nastavu jer sam baš tad trebala odgovarat jedan predmet, pa zašto onda da ne iskoristim to. I tako sam otišla u školski birc na kavu, a tamo je bio i jedan Alexov prijatelj pa smo sjeli zajedno. Mislim tko ne bi tako isto napravio, ja i on sami u bircu, poznajemo se i zašto ne bi zajedno popili kavu?.! Očito da mi je to bila najveća pogreška... Od tada mi se Alex jako rijetko javljao, sve do jedne subote kad sam mu poslala poruku na koju ni nisam dobila odgovor. To me iznenadilo jer mi je inače uvijek nešto odgovorio pa makar i jednom rječju... Kada sam kasnije došla u jedan birc vidjela sam ga za šankom sa svojim prijateljima, naravno da sam otišla do njega, a on me jednostavno ignorirao. Ne mogu opisati taj osjećaj, ja sam stajala kao ukopana, htjela sam istog trenutka otići od tamo, što dalje, ali nisam mogla. Te večeri sam napravila takvu budalu od sebe da je to užas, pričala sam s njegovim prijateljima koji su me ismijavali, svaki put kad bi njemu uputila neku riječ, on bi pokazao na mene kao da sam tamo neka luđakinja koju prvi put vidi u životu! Bila sam toliko povrijeđena... Poljubila sam ga, uzvratio je... Zašto? Kad sam ga pitala zašto se tako ponaša, rekao je da je čuo da sam ja s njegovim prijateljem (s onim s kojim sam bila na kavi). On se to usudio reći nakon svega što sam ja te večeri doživjela, toliko poniženje zbog jebene kave... Kao da bih stajala s njim tamo da imam nekog drugog! Kad mi je napokon bilo dosta svega, samo sam ga pitala da li je između nas gotovo. Njegov odgovor nije bio riječima već mahanjem glave. Mislim ono, tko još prekida s curom na takav način??? Tražila sam konkretan odgovor, da ili ne? I dobila sam ga; da- to je bio odgovor... Bilo je vrijeme da se maknem, otišla sam van... Trebala sam suze, nije ih bilo, samo su pahuljice snijega hladile moje ugrijane obraze... Taj trenutak, bez osjećaja, potpuno neutralno... Lažan osmijeh na licu samo da izbjegnem pitanja na koja nemam odgovor.
Teško sam se pomirila s tim... Jučer opet subota, ja kod kuće, probudim se u dva sata vidim jedna nova poruka, totalno iznenađenje... Alex... Srce mi kaže da odgovorim, razum se protivi... Slušam razum jer nikad nije kasno... Vjerujem da bi slijedile isprike, prihvaćanje istih, pomirenje... Zaslužuje li oprost?

- 19:29 -

Komentari (195) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sitnice iz mog života...

Voli me ako hoćeš
mrzi me ako možeš!


Volim:
-onoga koji me promjenio kiss
-sebe smijeh
-latinski jezik cerek
-kemiju thumbup
-čokoladu njami
-lizaljke fino
-kakao blabla
-pranje zubi mouthwash
-svoj mobitel sretan
-svaku vrstu glazbe pjeva
-svoj dnevnik sretan
-TV yes
-komp yes
-fotić smijeh
-muški parfem smijeh
-svoju obitelj mah
-osmijeh smijeh sretan rofl
-sreću mah
-malu djecu sretan
-biti u centru pažnje smijeh
-shopping greedy
-zelenu boju zubo
-crnu boju bang
-svog dečka kiss cerek
-dečke općenito cerek
-prijatelje kiss
-izlaske party
-raznorazne feštice party
-alkohol party
-tučnjavu naughty
-svoj uspjeh yes
-veliki odmor yes
-zbornicu wave
-sunce cool
-svoju sobu zujo
-krevet sretan
-spavanje yes
-motore nut
-noć belj
-nevinost wink


Ne volim:
-školu nono
-osobe koje su me povrijedile no
-cure lud (ima izuzetaka)
-blato nono
-ići kući pjehe tuzan
-ulizice bang
-jutrodead
-hrvatski jezik zijev
-biologiju zijev
-psihologiju zijev
-nered namcor
-pravila yes
-bol eek
-miševe no
-lektiru nono
-čekanje nut
-buku headbang
-hladnoću namcor
-svoje noge rolleyes
-nasilje nad slabijima nono

Nešto pametno i mom srcu drago

Vrijeme čini svoje,
što vi činite?!

I sleep all night
right by your side
I love to hear
your breathing,
breathing...

Ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće je najvažnija stvar u životu!

Voljeti... nesebičan čin u koji dajemo cijele sebe da bi dobili jedan dio osobe koju volimo.

Što te ne slomi to te ojača!

Moji prvi pokušaji stvaranja umjetničke fotografije! :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis