ponedjeljak, 19.01.2009.

MoJ pRvI pOsT

Za početak bih samo htjela reći da je ovaj blog mojih ruku djelo i svaka riječ koja bude napisana će biti moj život. Sviđale se vama moje riječi ili ne, slobodno napišite svoj komentar, ja ću prihvatiti svaki bio on dobar ili loš.

ZAŠTO TOLIKO ŽELIMO LJUBAV?
I kad znamo da će nam biti teško
i da će nas ponovno boljeti.
Al' što je život bez snova,
bez nade u bolje sutra.?.
Žalosno je samo što neki od nas,
samo u snovima i žive,
a nada u bolje sutra ostaje samo nada.....

- 19:04 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sitnice iz mog života...

Voli me ako hoćeš
mrzi me ako možeš!


Volim:
-onoga koji me promjenio kiss
-sebe smijeh
-latinski jezik cerek
-kemiju thumbup
-čokoladu njami
-lizaljke fino
-kakao blabla
-pranje zubi mouthwash
-svoj mobitel sretan
-svaku vrstu glazbe pjeva
-svoj dnevnik sretan
-TV yes
-komp yes
-fotić smijeh
-muški parfem smijeh
-svoju obitelj mah
-osmijeh smijeh sretan rofl
-sreću mah
-malu djecu sretan
-biti u centru pažnje smijeh
-shopping greedy
-zelenu boju zubo
-crnu boju bang
-svog dečka kiss cerek
-dečke općenito cerek
-prijatelje kiss
-izlaske party
-raznorazne feštice party
-alkohol party
-tučnjavu naughty
-svoj uspjeh yes
-veliki odmor yes
-zbornicu wave
-sunce cool
-svoju sobu zujo
-krevet sretan
-spavanje yes
-motore nut
-noć belj
-nevinost wink


Ne volim:
-školu nono
-osobe koje su me povrijedile no
-cure lud (ima izuzetaka)
-blato nono
-ići kući pjehe tuzan
-ulizice bang
-jutrodead
-hrvatski jezik zijev
-biologiju zijev
-psihologiju zijev
-nered namcor
-pravila yes
-bol eek
-miševe no
-lektiru nono
-čekanje nut
-buku headbang
-hladnoću namcor
-svoje noge rolleyes
-nasilje nad slabijima nono

Nešto pametno i mom srcu drago

Vrijeme čini svoje,
što vi činite?!

I sleep all night
right by your side
I love to hear
your breathing,
breathing...

Ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće je najvažnija stvar u životu!

Voljeti... nesebičan čin u koji dajemo cijele sebe da bi dobili jedan dio osobe koju volimo.

Što te ne slomi to te ojača!

Moji prvi pokušaji stvaranja umjetničke fotografije! :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis