by: Mawa Slatka

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off?

Opis bloga

moj cijenjeni blog ... XD .. uzivajte ... XD

°°~linkici~°°

***Pera***
***Beba Metalac***
***OnE GiRL***
***Maja***
***Tea***
***Cvjetno***
***Katarina***
***Petakica***
***Mia***
***Josipa***
***Lana***

°°~o meni~°°

zovem se viktorija.
imam 13 godina i rodena sam 7.11.94.
zivim u velikoj gorici.
sad cu ici u 8.d~najbolji razred na svijetu.
slusam cajke,techno, hiphop, rnb, sve~bas sve...

^^volim^^
~sebe~jesmo umisljeniiii.xD
~svojeg medenog peseka :D
~glazbu
~svoje frendove~NE ~njih obozavam
~volim ici u skoluuu~mislim nisam strebsiii al u skoli mi se dogodilo puuno lijepih stvari
~visit na fejsu~tamo provodim praznike XD
~psovati~znam da je to losa navika al ne prode dan a da ne opsujem desetak putazaliven
~crtati~nisu neka umjetnicka djela al glavno da ja malo saram XD
~msn~od kad ga imam jako sam se zblizila s osobama koje su mi se prije cinile arogantne i bahate al sad su mi super!
~radit blogove~ovo mi je vec 4. i cini mi se da ce bit bolji od proslih
~DINAMO~ hrvatskagreedy

ˇˇne volimˇˇ
~hajduk~ headbangmadpuknucuburninmadblabla
~kad mi neko sere protiv frendova do kojih mi je stalo~dura i ja znamo o kome se tu radi
~kad je neko dvolican~kod mene vrijedi: il si za mene il si protiv mene~sredine nema!
~razmisljati o srednjoj~ocu u ekonomsku al briem da necu imat dovoljno bodova smrc...cry
~kad sam zbedirana~onda me i gluposti mogu povrijediti
~sutjeti~totalno sam brbljava i tesko me usutkati
~ljude koji ti anonimno komaju na blogu~ako vec nekog vrijedas na blogu barem budi hrabar i napisi ko je
~ne-znati sta da napisem na kraju XD

ponedjeljak, 14.07.2008.

...here we go again...

evo opet radim blog.nevjerojatno.ludonaj prosli blog mi se vec zgadio.bio je tak natrpan sa slikicama glazbom i hrpetinom rijeci.tu necu to radit.neda mi se.eek.i sad ocekujem komiche puuuno,puuno,puno.jako puno.a dobit cu ih~NE.i sad posto mi jeovo prvi post necu se raspisat.a i neda mi se sad pisat.tak da pussa i pozz svima.a najvise mojm ljubljenima iz razreda. puffa & big pozz



| Comentiraj (49) | Printaj | × |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.