subota, 22.04.2006.

I'm back!!!

Ej...ipak Vam neću reći kako mi je bilo u Trogiru zato kaj mi se neda pisat al bila sam u Trogiru,Šibeniku,Makarskoj,Omišu,Splitu...a kad sam se vračala onda u Biogradu i u Zadru.
Inije mi bilo tako loše kak sam mislila...ma ajde sve je bilo OK!!!
Ima li ko knjigu SADAKO? Molim Vas ak neko ima daj mi recite tak da znam jer sam bila u svim mogućim knjižnicama i nigdje nema a f-kači su mi rekli da je užasna knjiga a i c-kači isto...hm...pa šta se može lektira je lektira...dobro aj čujemo se pusa...bye!!!

Za Dunju: poslat ću ti e-mail za kojih sat vremena jer ja radim upravo o agregatnom stanju pa dok završim onda ću ti poslat...

Za *****: You miss me!!! no
Za ****: You miss me too!!! no

...i da...mislim da ću pobrisati blog zato kaj ga svi pljuju i svima je glup i dosadan tak da...ma neznam...

- 14:54 -

Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj život,prijatelji i ljubavni problemi!cerek

Ime: Iva
živim:u Zagrebu
imam puno prijatelja a to su: Žička, Malenica, Vegy,
Ines, Bajićka, Timy, Bena, Ivana,
Zobec, Šolaja, Šimović, Jurić...
(neda mi se ostale nabrajat)
mrzim: školu,kad mi se neko navaljuje,ulizuje...
volim: se zabavljati, plesati, slušati mjuzu, ići van...
od domaćih slušam: Ninu i možda malo Shortya,Parni valjak
i Prljavce...
od stranih slušam: Aliciu Kyes, Avril Lavinge, Shakiru, Gwen Stefani, Ashlee Simpson, Eminema, 50 centa i Jamesa Blunta (samo mi je jedna njegova pjesma dobra)...
od grupa slušam: GREEN DAY, The Black Eyed Pease, Pussycat dolls i Sugababes
naj serija: The O.C.
naj film: Honey (zasada)

DINAMO JA VOLIM (HIMNA)

Popevke sam slagal
I rožice bral
I svu svoju mladost
Sam tebi ja dal

NAVI,NAVIJAJ
SRUŠIT ĆE SE STADION,
NEK JE NERED, NEK JE LOM,
JA TE VOLIM DINAMO!
DINAMO,OO!

I znaj, da Bog,
Zna sa sveto ime to,
Sveto ime DINAMO!
I u nebo s njim,
I u pakao,
BAD BLUE BOYS i DINAMO!

Nek se pale baklje sve,
Za sve nas za purgere,
Jer na barajku modrom,
piše samo DINAMO!
DINAMO,OO!

I znaj, da Bog
Zna sa sveto ime to
Sveto ime DINAMO!
I u nebo s njim
I u pakao
BAD BLUE BOYS I DINAMO!

I kolcem i lancem
I bokserom u glavu,
Udari, razvali
Za DINAMOVU slavu!

Green day:

Wake Me Up When Septemper Ends


Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when september ends

Like my father come to pass
seven years has gone so fast
Wake me up when september ends

Here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
become who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
Wake me up when september ends

Summer has come and passed
the inncent can never last
Wake me up when september ends

Ring out the bells again
Like we did when spring began
Wake me up when september ends

Here cames the rain again
falling from the stars
drenched who we are

as my memoris rests
but never forgets what I lost
Wake mw up when september ends

Summer has come end passed
the inncent can never last
Wake me up when septemper ends

Like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
Wake me up when september ends}3x