četvrtak, 13.04.2006.

L J U T A ! ! !

Da...užasno sam ljuta burninmadburninmadburninmad na svoje...najrađe bi se lud jer mi svi idu na puknucu i nikoga više nemogu smisliti puknucu... A evo Vam jedne krasne priče...
Danas je mom dragom tati sinula jedna užasna ideja a to je da idemo već sutra u Trogir...HALOOO dal neko misli i na mene, dal neko mene pita hoću li ja sutra ić u Trogir, dal netko mene pita imam li kakve planove za sutra ili moju sestru...NEEE moji misle samo na sebe i kako njima paše...tipično...madmadmadmadmadmadmadmadmadmad
Ali dobro...dobro....duboko sam udahnula i smirila se tj. smirila me moja sestra kad je imala odličnu ideju a to je da ostanemo kod bake...pa što bolje išta nego ništa...jel tako?! Naša baka ima veliku kuću pa Petra i ja možemo raditi šta hoćemo i imamo jednu veliku sobu sa posebnim televizorom tako da se možemo zezati,raditi kaj god hoćemo i jednostavno RADITI ONO ŠTO ŽELIMO...možemo ići u kino jer nam je blizu,zajedno shoppingirati i sve...jednostavno SVE!!! Pa smo pozvali mamu u našu sobu i rekle smo joj da bi mi najrađe htjele ostati kod bake nego ići s njima u Trogir ali naša draga mama je rekla NE na što smo Petra i ja poludile i bile smo jako burninmad ...
Ali ono što je najgore je to da idemo s njima 5 dana u Trogir pa da poludiš...ajde da je 3, preživim i 4 ali 5 dana s njima...JOJ headbangheadbangheadbang......
Jednostavno ja to nemogu podnijeti a bome ni moja sestra koja me uvijek brani i koja uvijek stane ne moju stranu...pa smo smišljale planove B,C,D ma i došle smo do plana Ž ali ništa od toga...jednostavno ništa...
Dal vi znate što znači 5 DANA SA STARCIMA U TROGIR ILI NEGDJE DRUGDJE,5 DANA BEZ KOMPJUTORA, 5 DANA BEZ SVOJE 2 NAJBOLJE PRIJATELJICE (ŽIČKE I MALENICE) KOJE MI UVIJEK DAJU SAVJETE I SVE...
DAL VI ZNATE ŠTA TO ZNAČI????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????
Ma ajde da idemo u Biograd na moru ( pored Zadra) jer tamo ljetujem svake godine i tamo imam puno prijatelja ali idemo u Trogir di nigdje nikog ne poznajem pa to je ŽALOSNO...upravo mi je poslala poruku Malenica kako joj je dosadno i da joj falim...A TEK MENI???? Nemam para na mobu tak da nemogu ni svojoj prijateljici odgovoriti na poruku, sa Žičkom se uopće neću ni vidjeti, 5 dana neću komunicirati sa nikim ma sa vanjskim svijetom....pa joj to je ŽALOSNO,ma UŽASNO puknucupuknucupuknucupuknucu................................................
Najrađe bi se rasplakala no ali glupo mi je i nemogu jednostavno trpjeti tu ljutnju burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
SADA ME SAMO ZANIMA VAŠ KOMENTAR NA OVO!!!

Moj komentar: burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
madmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmad
madmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmad
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
puknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
ludludludludludludludludludludludludludludludlud
ludludludludludludludludludludludludludludludlud
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A sada oču vidjeti Vaš!!!


Btw: Ak ću moć napisat ću vam sutra ujutro nešto ali inače čujemo se tek
u srijedu!!! no

Za Žičku: Nadam se da ćemo se vidjeti prije nego što odem i sorry kaj neidemo u kino i nedostajat ćeš mi jer ćeš i ti otić...no

Za Malenicu: Kad se vratiš i pročitaš ovo znaj da mi nedostaješ i ti i oni tvoji glupi komentari o "golupčićima"....

Za obadvije: Imam nešto za vas!!!

Za vas blogere: Želim Vam sretan Uskrs i nadam se da ćete se bolje provesti od mene...


Vaša burninmad Iva....

- 18:03 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj život,prijatelji i ljubavni problemi!cerek

Ime: Iva
živim:u Zagrebu
imam puno prijatelja a to su: Žička, Malenica, Vegy,
Ines, Bajićka, Timy, Bena, Ivana,
Zobec, Šolaja, Šimović, Jurić...
(neda mi se ostale nabrajat)
mrzim: školu,kad mi se neko navaljuje,ulizuje...
volim: se zabavljati, plesati, slušati mjuzu, ići van...
od domaćih slušam: Ninu i možda malo Shortya,Parni valjak
i Prljavce...
od stranih slušam: Aliciu Kyes, Avril Lavinge, Shakiru, Gwen Stefani, Ashlee Simpson, Eminema, 50 centa i Jamesa Blunta (samo mi je jedna njegova pjesma dobra)...
od grupa slušam: GREEN DAY, The Black Eyed Pease, Pussycat dolls i Sugababes
naj serija: The O.C.
naj film: Honey (zasada)

DINAMO JA VOLIM (HIMNA)

Popevke sam slagal
I rožice bral
I svu svoju mladost
Sam tebi ja dal

NAVI,NAVIJAJ
SRUŠIT ĆE SE STADION,
NEK JE NERED, NEK JE LOM,
JA TE VOLIM DINAMO!
DINAMO,OO!

I znaj, da Bog,
Zna sa sveto ime to,
Sveto ime DINAMO!
I u nebo s njim,
I u pakao,
BAD BLUE BOYS i DINAMO!

Nek se pale baklje sve,
Za sve nas za purgere,
Jer na barajku modrom,
piše samo DINAMO!
DINAMO,OO!

I znaj, da Bog
Zna sa sveto ime to
Sveto ime DINAMO!
I u nebo s njim
I u pakao
BAD BLUE BOYS I DINAMO!

I kolcem i lancem
I bokserom u glavu,
Udari, razvali
Za DINAMOVU slavu!

Green day:

Wake Me Up When Septemper Ends


Summer has come and passed
The innocent can never last
Wake me up when september ends

Like my father come to pass
seven years has gone so fast
Wake me up when september ends

Here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
become who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
Wake me up when september ends

Summer has come and passed
the inncent can never last
Wake me up when september ends

Ring out the bells again
Like we did when spring began
Wake me up when september ends

Here cames the rain again
falling from the stars
drenched who we are

as my memoris rests
but never forgets what I lost
Wake mw up when september ends

Summer has come end passed
the inncent can never last
Wake me up when septemper ends

Like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
Wake me up when september ends}3x