< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Rihanna- Don't Sto...



sve o meni mojem životu,prijateljima. itd.......





Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
toni-cool dečko
lea-super cura moja naj frendica
-super cura ima cool dizajnove
Dora-super cura
Ivych-super blog
tikvicka
pepy







EVO nEŠTO o MENI!!!!

zovem se viktorijasretanzujodead
ali svi me zovu viki
prezime nije bitnogreedythumbupsmijehpuknucu
idem u 6 razred
i zaljubljena sam ludo cerekkissbangheadbangfino
naj frendice su mi:
lea,ivona,dora.jana,
lucija.....finoparty.volim
sve osim mržnje i
volim svoju obitelj!!!!
pusa bye byemahwave



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws







Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo





Cartoon Glitters

Cartoon Glitters





VValiant
IInsane
KKeen
IImportant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Yellow Glitter Tweety Bird Glitters

Yellow Glitter Tweety Bird Glitters




Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




Images for your blog codes

Images for your blog





Cartoon Glitters

Cartoon Glitters





MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Doll Halloween Images

Doll Halloween Images





MySpace images

MySpace





Flashing Purple I Knew It Was Love Icons

Flashing Purple I Knew It Was Love Icons





Blonde W/ Gray & Pink Hearts Sexy Icons

Blonde W/ Gray & Pink Hearts Sexy Icons




Fuschia Pink & Black I Heart Boys Icons

Fuschia Pink & Black I Heart Boys Icons




Brunette Chicks Rock! Icons

Brunette Chicks Rock! Icons





I Love You, You Idiot. Icons

I Love You, You Idiot. Icons






free image hosting hosted images

free image hosting










srijeda, 17.10.2007.

TOŠE PROESKI

evo kao što znate toše
je umro i ovaj post je posvečen njemu!!!
umro je jučer (u utorak) oko 6sati i 30 min
pokraj nove gradiške!!!
kada sam to saznala bilo mi je jako žao zato jer
je bio dobar pjevač,i imao je samo 26 godina......headbangmad
kada sam došla u školu svi su samo prićali o tome kako je toše umro!!!headbangmadpuknucubangcry
Pod velikim odmorom sve osmašice su plakale ali poneke
šestašice koje je raska kaznila zbog plakanja!!(glupača....)burninmad
No ugl. došao je htv2 snimati neš za radio 5+ pa je usput
snimio nekoliko cura koje su ponešto rekle o tošeu!!!
kada sam došla iz škole vidjela sam vjesti i bila je naša škola na telki
nisam mogla vjerovat da če neki za koje se nisam niti nadala tako burno reagirat....
Meni je isto jako žao i još toga nisam svjesna!!
TOŠE:svi te volimo i najbolji si i neka počivaš u miru božjem!!!
i uvjek češ ostati u našem sjećanju...crymadheadbangpuknucu



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.