< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Misli jedne metalke

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Ivin blog :)
Photobucket

Svašta...

Imam Yahoo, MSN, Google Talk... svašta...


Dead Boy's Poem

Born from silence, silence full of it
A perfect concert my best friend
So much to live for, so much to die for
If only my heart had a home

Sing what you can`t say
Forget what you can`t play
Hasten to drown into beautiful eyes
Walk within my poetry, this dying music
- My loveletter to nobody

Never sigh for better world
It`s already composed, played and told
Every thought the music I write
Everything a wish for the night

Wrote for the eclipse, wrote for the virgin
Died for the beauty the one in the garden
Created a kingdom, reached for the wisdom
Failed in becoming a god

Never sigh...

"If you read this line, remember not the hand that wrote it
Remember only the verse, songmaker`s cry, the one without tears
For I`ve given this its strength and it has become my only strength.
Comforting home, mother`s lap, chance for immortality
Where being wanted became a thrill I never knew
The sweet piano writing down my life"

"Teach me passion for I fear it`s gone
Show me love, hold the lorn
So much more I wanted to give to the ones who love me
I`m sorry
Time will tell (this bitter farewell)
I live no more to shame nor me nor you

And you... I wish I didn`t feel for you anymore..."

A lonely soul... An ocean soul...

(Nightwish/Tuomas Holopainen/www.nightwish.com)

ponedjeljak, 22.10.2007.

Nisam zaboravila korisničko ime i prokletu lozinku. Samo neznam kaj da ovdje više pišem. :-/ Life sucks, as usual. Tu nas muče sa prokletim Smogovcima i da trebamo napravit faen* (*damn na norveškom) dramatizaciju ili kak se već zove. Argh. headbangheadbang Nađoh mobitel u sisterinoj sobi. Preglupa sam da se čak i sjetim gdje stavim mob. headbang Još mi se mp3 pokvario... Dobivam marte možda sutra ak ih nađem u jednoj trgovini. Ova godina je krenula definitivno loše. Svaki prokleti dan sam iživcirana i još u istoj smjeni s burazom. Sad u dva ponovo pred školu za smogovce. argh. headbang burninmad Pokušat ću pisat bar jednom u dva tjedna il nekaj. Ako itko zna neku str. sa tablaturama nek mi pošalje link, pls. Sorry ljudi, kao da sam nestala s lica zemlje. Nitkom se ne javljam, uopće se ne osjećam dobro. Sorry Nix, znaš da mrzim pričat prek telefona, imaš super blog, svaki dan idem tam. Možda se još nekad i vidimo il nekaj. Nisam ni vidla novu školu iznutra... Ovo je nekak previše za sad. Wish me luck for this bloody week. Samo da nas ne izmuči ona žena na tzk. Baj baj ppl.




P.S.- Crtam... Evo neki...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Napušten blog...

- 11:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.