Image Hosted by ImageShack.us


10.LJUBAVNIH ZAPOVIJEDI ZA CURE:

1. Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2. Ne plači,ne pati jer to šteti ljepoti!
3. Ne moli,jer ćeš voljeti vječno!
4. Cjeni ga,ali ne više od sebe!
5.Sve što ti kažu vjeruj,ali odbij 50%!
6. Budi nježna,ali ne koliko on hoće!
7. Ne zovi ga poslije svađe!
8. Ako želi da prekinete,oduševljeno prihvati!
9. Kada patiš,ne pati za njim!
10. Kada te pita za furanje odbij,a tek poslije
prihvati!

STOJI LEGENDA:
Ludost i Ljubav su se voljele,jednom je Ludost poklonila Ljubavi
ružu povrijedila joj oči trnjem. Od tada je Ljubav slijepa, a
Ludost joj je vjerna prijateljica!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ima ih / Nema ih

O meni:
Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Marijana
Prezime: Petrinović
Iz: Rijeke
Rođ.: 06.02.1992.
Visoka: Sam 1.70 m
Teška: Hmmm nije da se hvalisam ali samo 57 kg nekad više nekad manje hihi!

Najdraže boje: Crna, Bjela i Crvena!
Slušam: Većinom Rok, to jest LP, HIM, POD, Green Day, Papa Roach, Evenesence, Metallica, Nickelback, S.O.A.D. i Naravno Nightwish!
Najdraža grupa: Nightwish Jea!

Hobi: Slušanje mjuze, Pisanje bloga, Vožnja i ludarenje biciklom ili vam ga Free Ride!
Opsesija: Želja za Adrenalinom!
Cilj: Biti posebna!
San: Da nekome budem posebna!

Zakon blogovi:

Moj Naj Blog Od Jednog Frenda:
Rudy - Denijev - Blog
Tek počeci ali obećavaju!
Marija Rock - blog
Ana - blog



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 14.01.2008.

Being half dead wasn't what I planned to be!!!

I'm tired and I felt it for awhile now...umorna sam...svaki dan se osjećam sve mamurnije...i ne shvaćam što mi se događa...za sve šta krivo napravim krivim sve oko sebe samo ne samu sebe(oprosti mi Stela)...plačem...od mržnje koju osjećam...i zbog tuge...jer sam napokon shvatila da bilo koliko ga voljela...znam da je on svoje srce poklonio drugoj...život mi je nekako izgubio smisao...samo mrzim i mrzim...osjećam se prazno i hladno...prazna bez normalnih osjećaja...bez osjećaja koji bi me učinili sretnom...osjećam samo...tugu, mržnju i bol...a uvjek sam bila tako pozitivna...i gledajte sad kamo me to dovelo...
A barely managed smile...ljudi prolaze pokraj mene...neki se smiju na silu...a takvo je društvo pomislila sam...tako je uvjek bilo...ljudi se smiju čak iako ne treba...a ja se jedva mogu nasmješit...ponekad niti to...ljudi me pokušavaju razveselit...njihovi osmjesi mi se vrte po glavi...dok ja jedva da oblikujem smješak...ni blizu da se mjerim sa njihovima...kako tužno na to sam spala...na običnu praznu ljušturu...ni sa prijateljicama se nemogu nasmijet više...
Mrzim život...to sam shvatila prije dugo..ali sam uspjela ga zavoli zbog određenih osoba...ali sada sve je to progutao mrak...cjeli moj smisao života je nestao u jednoj rečenici...u rečenici u kojoj meni nije bilo mjesta...ta rečenica mi je opisala sve šta sam trebala znati...a sa čime se nisam htjela pomiriti...mrzim se jer to nemogu promjeniti...ali imale su pravo previše sam očekivala...svoju šansu sam prokockala...
Broken windows and ashes, are guiding the way...gledan u sunce...vidim oblake i sve je ponovno tamno...svjet je crno bjeli...iako bjelo opt nije bjelo već sivo...mrzim sve oko sebe...mobitel koji stalno zvoni...televizija na kojoj nema ničega što bi imalo smisla...ljudi koji se smiju a ni sami neznaju čemu...sunce koje sja u mraku...zašto nemogu jednostavno zatvorit oči...i napustit ovo šta se događa oko mene...u nadi da postoji nešto bolje od ovoga šta je sad...sve sivo bez smisla...sve crno od tuge...a bjelo ono šta mi smatramo da nam treba...a mnogi nemaju...
June fališ mi....oprosti mi zbog svega...i zbog obećanja kojeg nisam uspjela održat...zbog svega šta nisam mogla ispunit...žalim za sve svoje pogreške...
Oprostite Danny i Stela više vam nikad neću smetat....zbogom.....kiss



| CoMeNtIrAj (6) | PriNtAj | # |