< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Web Site Counters




Free Music

Free Music



Free Music

jaaaa






NIKOLA...... ajooj... cute.....


Ja sam jedna mala cura koja je slatka (barem tako kažu, a kaže i moj dečko), zovem se Tea, imam dečka (Nikolu M., sweet boy), imam sedamnaest godina, šminkerica sam s pokrićem, obožavam plesati i tako..... Slušam sve, ali strano (uglavnom),ali najviše r'n'b....... Obožavam i rock...... Ma slušam ja sve.......... Idem 3. razred ekonomske škole..... I obožavam moje dvije big sisters, moje frendice Ivanu i Lucu, baš su cakane......... Ma sve ja volim..... Širim ljubav svuda oko sebe..... Moje frendice kažu da sam romantična..... Ma nisam, okej, malo jesam, ali moram biti, ovaj svijet je jedan veliki plišani ružičasti medo..... OMG, toliko nisam baš...... Zaljubljena sam, jako, zato jer imam najboljeg dečka....... aha aha..... Čekala sam nekog poput njega, i napokon ga dočekala, ali još je bolji nego što sam mislila, puno bolji..... Obožavam se uređivati, zbog toga volim to što sam žensko...... Suknjice i štiklice su moja strast...... aha...

neki moji frendovi
ANNA
GALA
TINA
teica_vk


Moj dragi

moj dragi i ja






my frendice
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com

LuDaChE
Image is Free Hosted By Pictiger.com



četvrtak, 14.02.2008.

jooooooooooooooooj ljudovi, danas je valentinovo......... cerekcerekcerekcerek
volite se............. iako je ovo totalno komercijaliziran '' blagdan'',i ja sam mu podlegla........... JBG, šta mogu........ istrošila sam se, nisam mislila da ću toliko potrošiti.......... Ali šta, kad ti je stalo do nekog, ništa ti nije teško..... Napraviti ću Nikoli danas romantičnu večeru, koliko mu stignem napraviti jer idem poslijepodne u školu....... sad sam pravila desert i tak...... idem, moram još puno toga napraviti prije nego krenem u školu......... Volite se danas, jako...... Neka vam bude lijepo kao što ja znam da će meni biti.... pusek....... VTVOS, Nikić........... cerekcerekcerekcerekcerekcerek



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>