♥Pitalica♥

Kakav vam je ovaj blog?
dobar je
super
najbolji
fora
brisi ga
ruzan,odvratan
najgori
tak,tak
  
pollcode.com free polls


Moji prijatelji/ce:

Ana D.,Lora,Tea

Knezovicka (iva)

Sandra i Tea

Sandra i Mlinarevicka (ana)

Kasunica (Marija)

Ja i Kasunica

Ja i Sandra

pravilo


Teddy Bear From WishAFriend.com

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni:

Ime:Doris
Prezime:Neću reć
Živim:Osijek,Jug2
Razred:6.a
Škola:Grigorica
Volim:
-svoju obitelj
-prijatelje
-slatkiše
-životinje
-simse 2
-svoj komp
-i još puno toga!
Nevolim:
-ŠKOLU
-matematiku
-kukce
-nastavnicu iz matematike
-neke osobe
-neke još predmete
-neka jela
-i još puno toga!


Ovo sam vam ja..hh..

Glazba...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Evo druge slikice:








# ss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*


........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*


.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*


.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss
---------------------------

nedjelja, 15.02.2009.

*[=SLaZiTE PuZzLe i ZabaWiTe Se..=]*


Cool Myspace Generators




| Komentari (0) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.