< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

somethimg about me & slikice...

-ja sam jedno malo (na svoj način) smotano, ludo biće
-zovem se Anamarija
-rođena sam 21.12.´91. u Zagrebu
-po horoskopu sam strijelac
-živim u Sesvetama
-idem u prvi srednje
-za medicinskog kozmetičara
-volim svoje frendove i obitelj i bez njih nebi mogla ništa
-nemogu bez muzike i telke
-volim životinje, imam psa, zove se Zeus
-školu baš i nevolim (a ko ju voli)
-želim svima poručit: ˝Uživajte u životu !!!˝

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Celebrities

Chad Michael Murray
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Rihanna
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Channing Tatum
-baš je sladak
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Step up
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Cristiano Ronaldo
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Friendster

Friendster



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

Myspace layouts

Myspace layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


blog Layouts

blog Layouts


images

images


evo malo pjesmica...

Umro mi dečko,
sjedim na grobu,
plakat bi htjela,
al od smijeha nemogu!!


Pijem da te zaboravim,
al kad se napijem vidim te dvostruko!!


Love is the name
Sex is the game
Forget the name
And play the game.


Ljubav je kao delfin
što se obasjan mjesečinom
kupa u beskrajnoj ljepoti
tvojih očiju.
Zato ih nikada nemoj zatvoriti
jer kažu da delfini umiru u tami!!


Ako me ikad zaboraviš,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikada ne zaboravljaju,
one koji su ih zaboravili.


OGLAS!
Ovaj je oglas čista ˝šala˝
zato što se traži jedna ˝budala˝.
Prepoznat čete ga po zelenim očima,
zbog kojih ne spavam noćima.
Slobodan je kao ptica
taj lopov i varalica.
Ima tu još nešto što morate znati,
za njim svaka cura pati!

layout for myspace

layout for myspace

nedjelja, 20.08.2006.

LJETO, LJETO, LJETO, ...

Ej ljudi evo i mene napokon... Vratila sam se s mora u petak na večer, jučer nisam imala vremena niš pisat zato kaj je Tihani bio rođendan pa sam bila kod nje, ali sam zato sad slobodna da vam prepričam svoje ljeto...
Ovako... Kao što sam već mnogo puta rekla, bila sam na moru sa Monikom i njenim starcima u Dugom ratu, to vam je kod Omiša... Ja sam stvarno mislila da će bit grozno, da nećemo nikog upoznat i tako to, ali moram priznat bilo je suprotno, HVALA BOGU!!!!!!! Kad smo došli tamo to je bilo veliko razočarenje, zato što je to mjesto fakat malo i ima dva supermarketa, banku, poštu, dva kafića u centru i jedan na plaži, jedan kiosk i mali park...!!! Ali, hvala Bogu, nakon par dana smo doznale da i nije tako loše, ima jako puno mladih i mi smo ih dosta upoznale, upoznale smo 15 dečkiju i svi su od tamo. Prvo smo upznale Ivana(16) i Marka(17), s njima smo išli na piće i prošetat, dečki su simpa, Ivan je sladak, Marko ružan, i njegovog frenda Nikolu(17)... Upoznale smo još jednog zgodnog Marka(17) sa motorom, i još jednog Marka(22) konobara, presladak je, on radi u tom kafiću na plaži, kafić se zove Rivica, i tamo stvarno svi idu, i upoznale smo njegovog bratića Tea isto je prezgodan! Upoznale smo jednog Aleksandra (ružan), i još jednog konobara Franea(17), njegovog frenda Maria(18) on igra vaterpolo... Zaboravila sam Pavu i Andriju(22), oni su fakat simpa, njih sam slikala, i još jednog Andriju ali njega smo vidle samo jednom, i neka dva koja sam zaboravila kak se zovu mislim da Darko i Zoran ali nisam sigurna... I da upoznale smo naravno sina od vlasnika apartmana, zove se Petar(20), on je dosta poznat gitarist, i ljudi dečko je preljep!!! Slikala sam mjesto, ali nažalost samo tri dečka, Pavu, Andriju i Ivana... budem vam pokazala... Meni je na moru bilo fenomenalno i zadnji dan mi je bilo jako žao što nemogu ostat još par dana, nemojte mi se smijat, ali ja koja jako rijetko plačem, jednom sam se čak rasplakala, vjerojatno zvuči glupo ali kaj ja mogu... Ako Bog da sljedeće godine se vraćam tamo sa frendicama... Da bar, da bar, da bar...
P.S. Makar oni svi tamo ovo neće vidjet, ali nek znaju da ih sve pozdravljam i da će mi falit...... Velika pusa i pozdrav!!!!!!!

blog layouts

blog layouts



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.