Hey! - Little_Sad_Girl - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svastara!?!


MusicPlaylist




Somethink about me:
ImE : Jasmina
PrEzImE i to bi znali e pa nemoze
NaDiMaK: Jasma i Jasa
GoDiNa: oko 13
RaTrEd: 7
LjUbAv: ludo zaljubljena u jednu osobu cije ime pocinje s L ........
BoJa KoSe: smeda
BoJa OcIjU: zelena
NaJ FrEnDiCe: Petra .R., Petra .T., Ivana, Matea,Dora.....
NAj BoJa: tamno ljubicasta
NaJ pJeVaCiCe: Rihanna & Ashley Tisdale & Hilary Duff
NaJ gRuPa: O-Town & Westlife
NaJ pJeSmE:Home, Surrender, Butterfly kisses, American Idiot.......


Blogovi i stranice koje posjecujem:

Petra
Barbara
Matea
Ivana
Petra .R.

Super stranica za slike
Str. za smanjivanje slika

Zorrazo ( stranica o psima )

MOJA ABECEDA:
A-avion - nikad se nisam vozila u njemu
B-banana - moje najgore voce
C-cerekanje - sto se mora, mora se
D-dan - svaki dan je isti ( slican, razlicit, ogavan )
E-emu - neka zivotinja
F-frape - mljaccccc
G-kaj ima na to slovo
H-hmmmm
I- internet - tko ga nema nezna sto je raj
J-jaguar - da bar imam jednog
K-kolaci - bez njih se nemoze
L-koje ime pocinje na to slovo!
M-macka - preslatko stvorenje
N-nosorog - cool zivotinja
O- opera - tko ju slusa ( oni ludi )
P-Petra - moja naj frendica
R-riba - moje omiljeno jelo
S-Skipi "Buftlic" - my little doggy
T-tigar - prelijepa zivotinja
U-uvod - koliko sam puta cula ili procitala, a malo ju napisala
V-vrijeme - leti ko ludo
Z-zezanje - nekad iz sale a nekad za ozbiljno





Slike:
Stavit cu par slika pasa koje poznajem ( susjednovi su ), nemam od svih slike ali cu ih nabavit pa cu staviti.
Ti psi su kineski kukmasti psi ( njih ima 5 jedan je puppy ) i jedan je Ibiski hrt ( pasmine ).
Hivi:
Photobucket
Jive:
Photobucket

Samba:
Photobucket
Jim:
Photobucket


ponedjeljak, 24.03.2008.

Hey!

Hey!
Sta ima kod vas??
Znam da nisam dugo pisala nowi post, ali mi se jednostawno nije dalo.
Sretan Uskrs svima u zakasnjenju.
I imam jednu obavjest RADIM AVATARE PO NARUDBI!!!!
Posaljete mi sliku na moju adresu od msn-a : jasma2202@hotmail.com
i ja cu vam taj avatar stavit na blog i kasnije si ga uzmite.
Stavljat cu i ostale avatare njih mozete naci u box-u i upute .
Kod mene nema bas puno toga novog osim sto pada snijeg ( ali se kasnije otopi ).
I evo vam par slikica za kralj:









| °~*..sMiLee..*~° (59) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.