kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

MY WINGS

if you wan't an angel with broken wings....
if you wan't pain or something unknown.....
if you wan't feel love or just die....
find yourself here!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Dora (Sparks)- jedna jako super curasmijeh
Vanja- dorin buraz i moj frend lud
Borna- opet dorin buraz.... drugi naravno... banglol
Franka-
jedna jako zakon cura...jedna od mojih naj frendica
Ella-curka iz mojeg raz-a...,meni je zakon!
Franyek-zakon curka, zna te nasmiyati!
Barky-zakon tip s moye shkolice...on wyeroyatno nezna ko sam ya, ali on ye emo i... pa za mene emachicu ye i uzor!smokin
Denniz-moj frend,ima cool blog! Isplati se pogledati
Filip(Fichek,Ficho-kak ochete)-yedan emach koyi bash ne pishe posteke =P lol
Wanessa-dobra curka, owe godine wyeroyatno bu ishla u nash razred wave
Mee-moy myspace....
Francek-Frankin myspace

Neshto o meni...

Imam 13 godina...
Idem na moyu naydrazhu rozu shkolicu...
Nisam za duge weze...
Slusham metal i emo...
Emo sam...
Treniram odboyku, sad idem na ples i tak...
Wolim zawađati dechke...(lol, a ko i h ne woli?)
Slobodna sam (nemam dechka)...
Nitko me nemozhe powryediti...
Ya sam emocionalno nestabilna i histerichna (histerichna neki put)...,
pa sam walyda zato emo...

MOY ICQ BROYCHEK:480121222

četvrtak, 30.08.2007.

Just a song...

my heart is broken,
my wings are broken
i can t live without him...
he broke my heart
on one hundred pices
i dont wanna live
death calls me



| Don't broke my wings (13) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.