by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve što čini...mene

JA SAM:


Ime::Iva
Prezime::nije važno
Godine::maloljetna
Škola:...
Grag:Zg
Kvart:Sigrčica

ONA JE:

*osjećajna*
*povučena*
*tvrdokorna rockerica*
*opsjednuta kilogramima*
*nesretna u svome tijelu*
*nema puno prijatelja...*
*ali one koje ima,
voli i cijeni*
*neki kažu bahata...
*..a ja kažem samo
prema onima koji to
zaslužuju*

VOLIM:

*svoje gitare,bez kojih
mi nema života*
*muziku*
*svirati*
*Marinu,svoju najnajfrendicu*
*crnu i bijelu*
*Morrisona*
Image Hosted by ImageShack.us

*poeziju,koju i pišem*
*sve što je lijepo i
u čemu mogu uživati*


VISINA:171 cm
TEŽINA: previše se bojim vage,
vaganje za dva tjedna nakon dijete
pa više neće biti tajna...
iako sumjam da je preko 60


Anna polako postaje dijelom moga života...već
se dulje vrijeme izgladnjujem ali zadnjih mjeseci
to polako popušta...želim se vratiti na staro i zato
sam otvorila ovaj blog...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




prvi post...sve ili ništa

kissOi! otvorila sam ovaj blog jer sam shvatila da anna polako postaje dio moga života. nadam se da ću upoznati ljude sa istim ciljem i da ćemo se zbližiti i podržavati i razmijenjivati iskustva. moj cilj je smršaviti što je više moguće do kraja travnja. pokušat ću jesti samo jabuke ovaj tjedan,a ako itko ima kakvih iskustva s mjesečevom dijetom?! ako ima,bila bi zahvalna da mi se javi. moram se pohvaliti da sam uspjela izgubiti oko 10-ak kila,ali sad osijećam da se te kile počinju vraćati,jer sam ja počela jesti normalno. A želim nastaviti izgladnjivanjem no moj je problem što mi je ta želja jaka jedan dan,i tako mi prođe cijeli dan da ništa ne pojedem,međutim već slijedeči promijenim mišljenje.
želim ponovno postići samokontrolu koju sam imala tokom prošloga ljeta. nadam se da ću uspijeti i da ću upoznati drage ljude sa istim ciljem.
Ljubim vas sve kiss


|srijeda, 05.03.2008. , 21:54|

| Komentari (9) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.