<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Dear Diary...*
  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

.....paaaa....sve i svašta.......hehe.....=)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

~....Sister....~
....°moj i Dorin blog°...

°malo sličica°



























...prijatelji i ostalo...

MARIO:



JA I LUKA NIŽETIĆ


JA I JOLE


Malo slika sa Zrmanje i s Krka


OVO SMO JA,SISTER,MARGO I DOMAGOJ NA ZRMANJI


JA I DOMAGOJ NA KRKU


JA,MAMA I DOMAGOJ


JA,TATA I DOMAGOJ NA 45. PARALELI U SENJU


SKAČEM U SENJU (45. PARALELA)


petak, 07.03.2008.

~JA I MOJ ŽIVOT~

Bok, ja sam antea (za sve koji ne znaju).Imam 11 godina.Idem u OŠ Krune Krstića.Idem u glazbenu školu i sviram gitaru.U glazbenoj prolazim s 3, ali meni je glavno da samo prođem.U "normalnoj" školi prolazim s 5a.Moji najbolji prijatelji su: DORA,DAJANA,LUCY,PETRA Ć.,NIVES,ANA,MARIO,MATE i BORIS. Dora ide sa mnom u glazbenu i OK je cura.ono volim se družit s njom.Ide u 5b.Dajana ide u moj razred i s njom provodim naj više vrimena.Lucy(Lučana,Luciana) i Dora su najbolje prijateljice.Lucy je dobra i zabavna.Petra je povučena i tiha,ali kad je u društvu stvarno je COOL.Nives i ja smo se stalno svađale tj. ja i njena prijateljica Mihaela=glupa,umišljena i misli da svi moraju pozitivno mislit o njoj.Nives ide u 6. razred i dobre smo.Ana je iz Crnog.Prije sam mislila da je glupa i umišljena, ali kad sam je upoznala shvatila sam da je SUPER.A sad muški:Mario je 1. na listi najboljih prijatelja iako sam bila u njega, a on to zna sad smo najbolji prijatelji.Prolazi s 2 ili 3. Super se zabavljamo i on je naj bolji za zafrkanciju.Mate je također lud i s njim se moš ludirat i zafrkavati.Boris je povučen i svi ga moramo slušati jer ipak je on presjednik razreda.Kao što vidite ja sam se malo puno raspisala, a štoš.Za kraj vam samo želim reći da mi ostavljate puuuuuuno komentara.KISS!!!


RockYou FXText
EVO MALO SPOTOVA:

HATE THAT I LOVE YOU



PON DE REPLAY





EVO JEDAN SPOT ZA MOJU SEKUkiss

SHUT UP AND DRIVE


EVO VAM KOJI INSERT IZ NEKIH NAJ FILMOVA:

















Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.