nedjelja, 30.11.2008.

Ejjjjj ljudi...=)

Ej ljudi kako ste?mah

Ja sam dobro....beljbelj

Rušila sam Windowse i sve je dobro završilo(mission complete)!smokinsmokinthumbup

Ah... Šta da pišem....

Brat mi je bio cijeli ovak tjedan kod kuće!!finofino

Danas otišo.. al ok....zujozujo

Evo sjetih se ja..Jučer pisala lektiru za sutra....headbangheadbang
Mrzim to!!!
I danas učila za sutrašnji test iz povijesti....burninmad:burninmad
Al milslim da će biti 3 il 4....zujozujo

Aj ostavite mi puno kommmmmova a ja kad se sjetim šta da pišem (pametno)onda ću pisati (inspiracija, znate..)smokin




E da evo vam par videa Ahmed the dead terrorist : Jingle bombs




I samo Ahmed the dead terrorist;


19:39 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.