nedjelja, 16.11.2008.

Ey ljudi...

Evo meene ja budna.... već.....

Kod mene niš novo..... Samo visim na kompu, uređujem blog, igram pw (perfect world), dopam se na msn-u.....smokinsmokin

Stavila sam onih par lutkica... Pogledajte skroz dolje ..... I jedan natpis što vrijedi za one lutkice......finofino

Uskoro pa će Božić.... Jedva čekam..... Neće bit škole.... Juhhhuuuuuuuuu..!!!deaddeadsmokinsmokin

Danas ću možda ići sa Emy, Luce i Mateom na vožnju bicevima.... yes

Jako sam zadovoljna na kommmovima.... I savjetima.....thumbupthumbup

Staviti ću malo slika i promijeniti dizzzz.....Dok ne dođe onaj narućeni..... Vidjela sam pikčr i mogu reći da je zgodan.....

Dobro... To bi bilo sve od mene za danas... Malo slika i novi dizzzz......smokinsmokin

Nadam se da će i sada biti puno kommmova, i savjeta, kao prošli put!

POzzzzzzzzzzzzzz i veliki kisssssssssssssskisskisswavewavewave


Image and video hosting by TinyPic

Jedna slikica


09:15 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.