< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



Flash Toys at WishAFriend.com


Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Linkovi

thumbupBlog.hr
Tikanaughty
blog od sestre i menekiss
Zmajeviburninmad
Anacerek


Slike


Free Music

Free Music



Free Music

PPretty
UUnforgettable
FFamous
NNew
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Hit Counter
Hit Counter

bedzevi.com,button,badges,priponke,Garfield & Oddie

utorak, 03.06.2008.

Pa evo i mene...

mahOoo, ljudi... Oprostite što me nije bilo dugo ali pale su neke ocjene, pa tako i kazna...namcor Sada kao fol učim, al nije bed.laze Pozdravljam moju Lučiju kod koje sam spavala u subotu.zijev Haha, bilo je super. Usr*le smo se k'o grlice zbog nekih sjena.eek Mislili smo da je to njezin bolesni susjed od 70 godina koji u životu nije imao ribu. Brrr...nono Ae neću dugo pisati jer je ovo predzadnji tjedan škole pa treba zalomit malo... I vi koji ovo čitate marš s ovog bloga i knjigu u ruke... Al' prvo ostavite trag da ste bili ovdje, hehe...zubo
Ae idem. Pozdravljam Tiku, Lilly, Petru i svih.
Bok !!wave
P.S. Možda niste primjetili da mi je Garfield idol...smijeh

- 12:22 - Don't Piss Me Off! (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.