lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Jump/or not

dIzajN bY: zWjezDica

Voli me iz inata,
Voli me bez ostatka,
Voli me bilo gde sam,
Bas takvu kakva jesam,
Voli me kad me nema,
Voli me pored svega,
Voli me kad ni jedan
razlog za to nemas....


Sta je bilo, bilo je
Srce sve zaludjuje...
Sta je bilo, bilo je
Davno nekada
Nisi vise isti
Pa nisam ni ja....Sta je bilo, bilo je
Srce sve zaludjuje,
Sta je bilo, bilo je
Davno nekada
U ovom zivotu
S tobom nikada...

Ljubav ne stari, ona umire kao dijete...

Oprosti što noćas moram umrijeti... oprosti i nemoj plakati...obećajem i mrtva ću te voljeti....

Tišina, gorčina i mrak, samoća, bol i hladan zrak. Tužna sam i srce me boli, trebam nekog da me voli. Zašto ljudi ne mogu da shvate da oni koji se smiju najviše pate?

Moja ljubav prestat će kad slijepi slikar uspije nacrtati zvuk padanja ružine latice na stakleni sag dvorca koji ne postoji...

voljeti znači voljeti nekoga zauvijek bez obzira da li je on kraj tebe ili ne..

Fali mi tvoj osmijeh i tvoja dobrota, ti - koji si smisao moga života... fališ mi tako da to boli, želim zaboraviti da te srce voli...

nemoj krivo da me shvatis kad cujes reci moje,kad ti kazem da moras da zaboravis srce moje,nemoj pomisliti da volim drugog,i nemoj misliti da mi je lako,jer ja ostajem sa tugom,srce je moje slomljeno i puno tuge i bola,jer tesko je kad neko pati a iskreno zna da voli,ne krivim ni tebe ni sebe za nasu ukletu srecu jer poslje tebe nikada voljeti necu...........

TO STO SAM TE SRELA I ZAVOLJELA NEMISLIM DA JE GRESKA TO STO TI OVO PRIZNAJEM ODLUKA JE TESKA SVE OVO MENI NEBI TESKO PALO SAMO DA ZNAM DA ME VOLIS BAR MALO.....



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Moje najdraze....

Seka-Gde smo mi


Seka-Kraljica


Seka-Ne ostavljaj me samu


Nataša-Ponovno


Nataša-Dobro moje


Dara-Dodirni me


Dara-Dobro jutro nikome


Jelena-Ludača


Jelena-Zovem se Jelena


Jelena-Cicija


Djogani-Nema vise cile-mile/ cetiri strane svijeta


Jovan Perišić-Moje najmilije


Darko Filipović-Trebas mi


Darko-Ona, Ona


Seka-Sta je bilo, bilo je


Seka-U kafani punoj dima


Nemoj nikome nikada
reći
Da je postojala jedna
'malena' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve
dala...

Nemoj nikome nikada
reći
Da si otišao iz njenog
života
Kao tama...

Nemoj im priznati
nikad
Da je 'malena' ostala
sama...

Nemoj nikome
nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si 'malenoj' značio,
A nije te vratila...

Nemoj nikome nikada
reći
Da je ponos uništio
sve...
Tko zna hoće li opet
biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim te...

Nemoj nikome nikada
reći
Da 'malena' trebala te...
I da je 'malena' bojala
se;
Svega čega bojiš
se...

I kada gledaš 'malenu' –
Ona gleda te...
I kada druge te žele –
Ona ne da te...

Nemoj nikome
nikada reći
Da su ti govorili
Da za tu 'malenu'
nisi...
I nemoj im nikada
reći
Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .

Nemoj nikome nikada
reći
Da im je morala reći
'ne' ...

Nemoj nikome nikada
reći
Da bio si joj sve...

I nemoj im reći
Kako bile su teške
noći te;
Kada si 'malenoj' ulazio
u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...

A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve
tuge...
Nemoj nikome nikada
reći
Da njene noći bile su
duge...

Nemoj im reći
Da je 'malena' zbog tebe
sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad
te poljubila...

I nemoj nikada nikome
reći
Da si 'malenu' bar malo
volio,
Da si ju za oprost
molio...

Samo im reci
'žaliti neću' ...
Ali, nemoj nikada
nikome reći,
Da nakon svega –
'malena' želi ti sreću...

I želi te bar kao
prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada
nikome reći
Da 'malena' nije mogla
Tebi reći 'ne'...

I nemoj im reći
da malena još uvijek zbog
tebe diše... Da malena zbog
tebe umire i da zbog tebe
stihove piše...


I nemoj nikom nikada reći
da malena zbog tebe sja...
I nemoj im reći da ta malena
sam JA...

Ja sam....

Ja sam luda i mala....
Volim sprdanciju i frendove...
Zovem se Iva i zivim u Rijeci...
Imam 15 god....
Upisujem se u ekonomsku...
Moj msn je kucka_neumire@hotmail.com
Emocionalna sam i zaljubljena...
Najdraza mjesta na svijetu su mi Rijeka, Hvar i Razanac...
Slusam tehnjavu.... ali to nije sve.... ima toga....XD
Ljubavni status.... Hm..... Kako kad...
Nevolim kukavice koji se boje reci ti nesto u facu....
Jako cijenim iskrene ljude....
Volim cokoladu, posebno milku od jagode.. mmm....
Moje boje su roza i bijela...
Najdrazi filmovi su mi:
The Notebook i
Green Street Hooligans

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

© Moje srce tebe je voljelo, i jos te nije preboljelo...





Pogledaj ove usne rumene, znaj da se pitam kome da ih dam, naci ce se netko kasnije ili prije, ne ostavljaj me samu nikada, pogledaj ove oci umorne, ni sama neznam dali sam to ja, ako ti je stalo do mene, ne ostavljaj me samu nikada...

Hay Hay...
Ponovno imam novi blog...
Samo ih brisem i ponovno radim.... Hahahahahahahahahahahahahahahaha.....
Nisam normalna.... nutDada....
Proslu subotu smo se vratili sa ekskurzije....
Bilo nam je suuuuuper..... Bas zakon....
Upoznali smo puno ljudi.... Bili smo na Hvaru, Bracu i Visu.....
Ali na Hvaru je bilo najbolje..... Dadadadada.....
Moj opis imate u boxu.... Pa da ne duljim....
Moj prvi post na ovom blogu.... Neam pojma sa da pisem...
Blablabla...
Eo mali slajdic sa ekskurzije.... Nisu sve slikice.... LoL... Samo one bolje....


Ima puno slikica.... Ali to su samo one meni drage.... Hahahahahahahaha.....
Ovim putem pozdravljam Tinota i Matka sa Hvara.... Lorenicu, Josipu, Iris, Patriciju, Saru, Doru mou, Klepušu, ANTONIO Itd... Ima ljudi puuuuuuuno.... Znaju oni.... Dadada.... Puno pusica saljem svima.... Bye bye....


06.06.2008. u 21:11

| KomEntaRi (39) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.