!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ah, taj vikend... - Tko zaista voli, lako ne zaboravlja, čak ni uz pomoć druge osobe - Blog.hr



PJESMICE :-))

I kad ljubav bude mrtva, i kad ne bude više mene, saznat ćeš da sam bila žrtva jedne ljubavi izgubljenje.Tad ćeš moliti dane da ti donesu boli, jer osjećat ćeš rane onog koji uzalud voli...

Oprosti voljeni što te voljet nisam znala, oprosti voljeni što sam s drugim cvijeće brala, oprosti mi najdraži što te zaboravit neću moći, cijeli život pratit će me tvoje zelene oči!

List papira, mokar od kiše, sudbina zna gorko da piše...Okrenem broj, čujem ti glas TI & JA, al nema nas!Pita li te netko voliš li koga, sjeti se mene i reci nikoga!

Sanjala sam da živim...i živim!Sanjala sam da volim...i volim!Sanjala sam da me netko voli...i još uvjek sanjam!!

Dvoje ljudi koji su se voljali, ne mogu biti prijatelji, jer se svaki susret svodi na previše tajanstven pogled da bi se prestali nadati...

Sometimes when I say "Oh, i´m fine", I want someone to look me in the eyes and say "Tell the truth..."

Voljela sam ga ludo i nije shvatio mnogo, ja sam voljela njega, a on djevojku drugu.Tekle su mi tekle suze, jer mi ga najbolja prijateljica uze!

Zauvjek ćeš mi biti u srcu koliko god ono slomljeno bilo, na svakom komadiću biti će ime tvoje!

Plaći gitaro, ljubav mi vrati, sviraj mi sviraj, nek duša pati u ovoj noći punoj dima ja patim za zelenim očima!


Preko reda u moj život ušao si, način da me dobiješ birao nisi, tekao kao krv kroz moje vene, bio si pod kožom i dio mene!


Samo jednom u životu otkriješ nekog tko će biti uz tebe, a ne iznad tebe.Nekog tko te voli zbog toga što jesi, a ne bog toga što bi mogao biti.Jednom u životu ako si sretan, nađeš nekog kao što sam ja pronašla TEBE!

Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk na kojem se budis, zvijezda koju sanjas, suza kada places, osmjeh kad se smijes, usinila bi sve samo da sam uz TEBE!


Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.

Cuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak zivota, a voli me tek toliko da znam da postojim!

Daj mi 1000 poljubaca, pa jos 1000, pa jos 1000... Kad razmijenimo milijun poljubaca pomijesajmo ih zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati.

Divno je kad nekog volis, jer ljubav je najveci poklon koji dajemo. Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.

Eh da imam zlatan noz, da rasijecem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje.


I kad nas tisuce kilometara budu razdvajale, kad najmanje mislis na mene, moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

Lijepo je znati da postojis u mom zivotu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto. Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.<

# .......@............@
......@.@.@.@..@..
....@........@..........@
...@............@....@@
...@..............@@..@
....@..............@...@
......@...........@..@
.........@......@..@
..............@..@
.From...........@
......Me..........@
............TO.....@
................You.@........@@@
......@@@@..@....@..........@
...@.............@@@......@@
.......@@@.......@..@@
.........................@
.........................@
.........................@
.........................@
.........................@
........................@
.......................@


Nikad nikome ne reci gdje te najviše boli. Nikada nikome ne reci koga ti srce najviše voli: JER LJUDI SU ZLI! Oni mogu da te pogode gdje te najviše boli i da ti oduzmu onog koga ti srce najviše voli!!!

Nestani iz mojih snova, iz mojih sjećanja, nestani kad te molim. Odnesi tu plavu kosu i te zelena oči, koje ne smijem da volim. Nestani iz mog srca, dosat mi je pustih želja, ako me ikad budeš tražio, naći ćeš samo PRIJATELJA!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Živjeti među tisućama, a misliti samo na jednog znaći voljeti

Ljubav je predivan vrt u kojemu rastu ljubav, bol i smrt!

U srcu mome crna zastava je zabijena, duši mojoj još jedna bol je nanesena!

Svi su me pitali dali volim te, jezik je rekao ne, a srce je palilo zbog laži te!!

Ljubav je smisao života, prićao mi čovjek dok za šankom cigaretu mota, njena ljepota nemože se ni sa kojom mjeriti, prićao mi ćovjek krvavih očiju i dokazao da ljubav može ubiti!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Prijateljstvo je krhko kao latica ruže, za oslonac u životu prijatelji služe, zato smijelo kroz život gazi, jer negdje sastrane prijatelj te pazi!!

Ako bude pitao za mene, recite mu da sam mrtva, ako bude tražio moje tijelo, recite mu da je istrunulo, ako bude tražio moj grob, recite mu da je na dnu mora...ako kaže da me volio...ne vjerujte mu, jer me je on UBIO!!!

Ne vjeruj onomu tko ti kaže "volim te", nego onomu tko te u suzama pita "voliš li me"!!!

Nikad ne ostavljaj onog koga voliš, zbog onog tko ti se sviđa...

Voli ono što imaš, jer možda nikad nećeš imati ono što voliš!!!

Ljubav je kao vožnja automobilom, stradaš naglo, voziš prebrzo i koćiš prekasno!!!

LJUBAV + ŠKOLA = POPRAVAK

Love is pain and sex is game...so, forgot the pain and play the game!!!

Dvoje ljudi koji su se voljeli ne mogu biti prijatelji, jer se svaki susret svoi na previše tajanstven pogled, da bi se prestali nadati!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav je pobjednik iako iza sebe ostavlja žrtve...ljubav nije čudo, ali čini čuda.Voljeti nekog a ne biti s njim, isto je kao biti kažnjen a ne biti kriv!

Većeras neću plakat, suze nisu lijek, al zapamti ove moje rijeći "Voljet ću te zauvijek".Noćas lažem sebe "Mogu ja bez tebe", ali srce tajnu krije, bez tebe teško mi je!!!

ŽIVIM-jer oni su to htijeli
VOLIM-jer sudbina nam svima to dijeli
PATIM-jer želim oči tvoje
UMIREM-jer volim ono što nikad neće biti moje


Nikad ja nisam shvatila da srcem sam svim krivog ljubila.Nikad ja nisam shvatila da čovijek si njen i da život tvoj pripada njoj!

I kad ljubav bude mrtva, kada ne bude više mene, saznat ćeš da sam bila žrtva jedne ljubavi izgubljene.Tad ćeš moliti dane da ti donesu boli, jer osjećat ćeš rane onog tko uzalud voli!

Nemoj misliti da ću plakati zbog tvog odlaska i moliti obale povratka...NE, ja nisam ta koja moli, ja sam ta koja osjeća, a priznaje da voli!

...Ljubavi, zašto boliš?Srce zašto ga voliš?Suzo, zašto tećeš, kada ga više vratit nećeš!Dušo, zašto patiš, živote zašto ne shvatiš, ja sam samo kap u moru od kiša, ja sam za tebe nitko i ništa!

Prijevara
Otišao si drugoj ne rekavši ni jednu rijeć.Moju tugu nisi znao i nije te boljelo što si otišao.Sad si sretan sa ženom tom, a ona ne voli kao ja i ne zna što je i kako boli prijevara!


Molitva
Dragi Bože, otišao je i neću te moliti da mi ga vratiš, neću te zato osuđivati.Samo te jedno molim :molim te pomozi mi da ga zaboravim i daj mi snage da ga prebolim!


Postoji noć kada suze same teku, kada čovijeka srce boli, kada nema hrabrosti da moli, a osjeća samo da ludo i iskreno voli!

Život je kratak i pun boli, ali je ipak ljepše kada te netko iskreno i istinski voli!

Smrt je točka na kraju rečenice, nije važno dali je bila duga, nego dali je imala smisla.

Ostavljaš djevojku što voljeti je znala, a uzimaš onu što laž ti je dala.Bacaš u more sve one draži, al jedno zapamti: što ostaviš, to više ne traži!

UVIJEK TE NETKO VOLI VIŠE NO ŠTO MISLIŠ

Zauvijek ćeš mi ostat u srcu, ma koliko ono slomljeno bilo, na svakom komadiću biti će ime tvoje!

Pravog prijatelja je teško naći...zato treba znati kome ćeš vjerovati!!

Stvarni zivot ne sacinjavaju nasi planovi o sreci, nego bas ono sto se protivi tim planovima i namjerama, ono sto se slucajno desava, sto je potpuno nepredvidjeno i sto izaziva samo razocarenje i bol

Mozda uspjesna ljubav katkad upotrebljava jezik laskanja. Ali beznadezna ljubav uvijek govori istinu


Srce ima svoje razloge, sto razum ih ne poznaje!

*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*K iss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss *
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
.... . ...*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Ki s s*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*... . ..*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kis s *
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
.. . ........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*


____$$$$$$$$$____
______$$$$$______
______$$$$$______
______$$$$$______
______$$$$$______
____$$$$$$$$$____
____$$$$$$$$$____
_________________
_$$$$$$___$$$$$$_
$$$$$$$$_$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$_
___$$$$$$$$$$$___
_____$$$$$$$_____
_______$$$_______
________$________
_________________
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$$_$$$$$$__
___$$$$$$$$$$$___
_____$$$$$$$_____
______$$$$$______
______$$$$$______
______$$$$$______
_________________
_____$$$$$$$_____
___$$$$$$$$$$$___
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
___$$$$$$$$$$$___
_____$$$$$$$_____
_____________ ____
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$___$$$$$__
__$$$$$$_$$$$$$__
___$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$$$ ___


U SAMOĆI
... Bol mi nocas razdire srce,
a dušu pjesma koja izaziva bol,
srce mi tuguje zbog tebe sada
jer stavljas mi na ranu sol...


... Ni suze vise nezele teći
a ja ovako sama u tuđini,
i nemam ti vise nista za reci
osim da te mrzim... Al nebrini,
jos uvijek se rado sjetim
ovih sretnih dana, noci
i tad mi tuga zamuti oci,
ne dajući srcu da vristi
jer uvijek kazu,
da covijek u samoći
preboli sve sto ga tišti!...


Život postao je ples za koji ne
znam korake,
pa zapetljanih nogu
hvatam krivi ritam,
al' ne odustajem, borim se!
Ja skupljam snagu
da ustanem,
premda ne osjećam
ništa osim boli.
Skupit ću snage
da se nasmijem tebi u lice,
jer smijeh u lice najviše boli.


Nije bitna pobjeda.
Nije važno to što smo izgubili,
već kako smo izgubili i
kako nas je poraz promijenio
i što smo naučili,
spoznali za budućnost,
za buduće igre.
Poraz je na neobičan način pobjeda.



Sve je bilo lijepo, nježno,
strasno,
sve je to bilo, ali sad je
kasno!
Kažu život ide dalje, ali naši su stali,
na ispitu ljubavi, kao da smo
pali.
Slušali smo druge, a ne srce
svoje,
sada nisam tvoja ni ti nisi
moj!
Trebali smo i ti i ja sve od sebe
dati,
al čovjek kad izgubi
tek onda shvati!!!

…Mogla bih da se okladim
kako ćeš patiti
jer sve što drugoj uradiš,
netko će ti vratiti…


I kada poželiš plakati,
ti se nasmij.
I kada osjećaš da se
lomiš, ti pogledaj visoko.
I kad vidiš da ti sreća
dolazi, ti stavi život na kocku.
I kada vidiš da gaze
po tebi, ti se digni s poda.
I kada vidiš da ljubav
odlazi, ti je pusti da ide.
Život te neće maziti.
Ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi
kažu da si bila kukavica,
jer to bi bilo kao da se
nisi ni rodila.
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi, suzama,
prkosno pogledaj gore.
I što god te u životu čeka,
ti budi svoj.
Samo ćeš tako postati čovjek.


"Hrabrost je kada činite ono
čega se bojite.
Ne može biti hrabrosti
ako se ne bojite!"


Ne postoji osoba koja nije
sposobna da uradi više od
onoga što misli da može."


"Život je ono sto ti se dešava dok ti
praviš planove za život."

"Mnogi griješe iz straha da ne pogriješe."

*Najgori način da ti netko
nedostaje jest da sjediš kraj
njega i znaš da ga nikad nećeš imati.


*Ja volim nekog, al nemoj mislit
da si to ti, jer nisi….


*Ja sam ovdje, a ti si tu…
To znači da je netko od nas
na na pogrešnu mjestu!!


Dani su loši, noći još gore………
Uvijek te povrijede oni koji te
navodno vole..Dok su s tobom
stalno ti lažu..A dok odlaze ni
zbogom ti ne kažu..


Da sam sretna
koliko sam bez tebe nesretna,
bila bih
najsretnija na svijetu


OVO ĆE PISATI NA MOM GROBU:
Nije ju smrt boljela,
Jer se ubila zbog onog koga je
iskreno voljela…


"Ljubav nikad ne umire prirodnom
smrću. Umire jer joj ne znamo
obnoviti izvor. Umire od sljepoće,
pogrešaka, izdaje. Umire od
bolesti i rana; umire zbog dosade,
gubitka svježine i sjaja."


Teško je voljeti, još teže ne
voljeti, a najteže je naći
voljenog koji te voli."
Nije se teško zaljubiti,
nego je to teško reći.


Ako ikad budeš drugu volio
onako kako sam ja tebe voljela,
pazi da je neizgubiš onako
kako sam ja tebe izgubila.
A ako je izgubiš onda nemoj
plakati onako kako sam ja
plakala jer te suzama nisam
vratila!!!!!


Niti jedna osoba nije vrijedna
naših suza..A ona koja je…
Nikad nas neće rasplakati….


Što je to sreća i gdje se ona
krije...?
Ja je naći ne mogu...
Pokušavala sam u svakom
cvijetu, mirisu, pogledu...
Više je ni ne tražim...
Nema smisla...
Zatvorena u svom dvorcu
osame,
gdje me nitko ne može naći,
gledam kroz ledeni prozor
svoje duše...
Tražila sam te na oblacima,
ali sunce mi je zaklanjalo pogled...
Nisam te mogla naći...
Više te ni ne tražim...
Nema smisla...


NIKAD SE NE PRESTAJ
SMIJATI, ČAK NI KADA SI
TUŽNA,NETKO ĆE SE MOŽDA
ZALJUBITI U TVOJ OSMJEH.


Čudan je ovaj svijet u
kojem moramo disati.
Maska do maske..
I nikako da na moj put
zaluta netko sasvim običan,
možda meni sličan..



U svemu budi jednostavan.
Ne nameći se i ne misli da je
tvoje iskustvo svima potrebno.
Pokušaj razumjeti druge ljude.
I oni traže kao i ti .
Pokušaj ih razumjeti i prihvatiti
onakve kakvi jesu.
Oni ne mogu biti po tvojoj mjeri.
Istina je da ti gledaš ovaj svijet
kroz svoje oči,
ali ne zaboravi,
i drugi gledaju kroz svoje
.

Život je prekratak da bi se
probudila ujutro žaleći,
zato voli ljude koji su to
zaslužili, zaboravi one koji
nisu i vjeruj da se sve događa
s razlogom. Ako dobiješ priliku,
iskoristi je.
Ako ti promijeni život, neka.
Nitko nije rekao da će biti lako,
samo su obećali da će se isplatiti..


Čovjek ne može otkriti novi
ocean ako nema hrabrosti
iz vida izgubiti obalu..


Riječi su isto što i gomile ljudi,
nije nužno znati sve.
Treba odabrati samo one prave..


Neki ljudi ulaze u naše živote,
ali brzo i izlaze.
Neki ostaju neko vrijeme i
ostavljaju tragove na našoj dusi,
nakon čega mi nikad vise
nismo isti..


Sudite mi tek onda kada
budete sigurni da su i
vaše ruke čiste…


Zaustavi suzu,odbaci tugu,
naći ćeš negdje za oblakom
dugu.LJepota prijateljstva
neka ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije!


Zašto ponavljati stare greške,
kad je pred nama još mnogo
novih pogrešaka....


Zauvijek se pamte oni s
kojima se voljeli nismo, čije
su nam usne nepoznate i
kojima smo u snu pisali
pismo...


..kažu da ljubav nije živo biće,
al zašto onda umire??
kažu da mi je srce kamen,
od kamena jače,
a ja pitam sebe:
ZAR KAMEN MOŽE DA ZAPLAČE???


…Mogla bih da se okladim
kako ćeš patiti
jer sve što drugoj uradiš,
netko će ti vratiti…


Voljela sam ga,
i on je volio mene.
Voljeli smo se,
ali ne u isto vrijeme!!!


Lako ti je to kad leđa
okreneš,
Kada život svoj sa nule
pokreneš..
A ta sam nula bila ja,
baš u tvojim očima…


U INAT TEBI
... U inat tebi
zabranit cu usnama da te pozele,
rukama da te grle
ostat ces nestala sijenka poslije mjesecine
koja je izgubila ljubav i svoje ime

... U inat tebi
bit cu spremna na novu ljubav
ali ti neces otici u zaborav
ostat ces mi najveca greska
koja je kao olovo umjesto srca teska

... U inat tebi
necu vise plakati,
necu te vise voljeti
ostat ces zauvijek moja iluzija
koja je odletjela kao ptica

... U inat tebi
uvijek cu govoriti sebi:
" zaboravi ga jer zaborav lijeci sve
i nekad slatke rijeci dvije..."


Voli onu koja je dobra, a ne onu koja je zgodna, jer dobrota ljubav stvara, a ljepota oči vara!!!

Mama...ti si me naučila pisati, čitati, govoriti...Naučila si me voljeti i rekla da ću ja jednom voljeti...iskreno voljeti, ali nikad nisi rekla da će tako BOLJETI!!!

Jednog dana pitat češ me volim li više život ili tebe....Odgovorit ću ti, a ti ćeš se nakon toga okrenuti i otići...jer ne slutiš da si ti moj život...

Bili smo klinci, ništa nismo znali, Romeo i Julija su nas zvali, došla je zatim škola jedna velika stvar, a onda su nas zvali "Zacopan elektronski par" došao je zatim fakultet, dio životne škole, mnogi su se čudili pa oni se još vole.Došao je i taj dan kad si na vjenčanju rekao "Da", kraj tebe je stajala žena u bijelom, al to nisam bila ja!!!!

Nikad ja nisam shvatila da srcem sam svim krivog ljubila.Nikad ja nisam shvatila da čovjek si njen i da život tvoj pripada njoj!!!

Besciljno lutam ulicama pustim, koje odavno grli tama.Korakom sporim, očima suznim, jer opet sam ostala sama.Tvoje ime neprestano spominjem dok šetam sama u tihoj noći, a ponekad mi se ćini da netko šapuče....čekaj, ga čekaj, on će doći!!!

Samo jednom u životu otkriješ nekog tko će biti uz tebe, a ne iznad tebe.Nekog tko te voli zbog toga što jesi, a ne zbog toga što bi mogao biti.Jednom u životu, ako si sretan, nađeš nekog kao što sam ja pronašla TEBE!!!

Ako sam ikad vjerovala da sam čovjek svoju sreču kroji, moraš priznat da nijedno od nas dvoje nije znalo kako sve to stoji i da pogreška neopisivo boli!Al pusti, nismo krivi ni ti, ni ja, kriva je sudbina, ona nas je spojila i razdvojila.Ako se jednom ponovo sretnemo, reči ću ti što tada nisam mogla.Jednom kad nestanu svi tragovi i kiše: "Znaćio si mi puno i previše..."

Boljet će i tebe jednom, ostat ćeš i ti jednom sam, izigran i ostavljen!Poteči će jednom i iz tvojih očiju gorke suze.Shvatit ćeš koliko boli srce koje uzalud voli, koje je 100 puta oprostilo i 100 puta bilo prevareno, pokleknut će jednom i tvoja koljena, ali ne obračaj se tada meni, nemoj tražiti da ponovo zaboravim i sve oprostim.Nemoj tražiti, jer neću priznat da još me boliš ti.Godine će duge proči, al bez ljubavi...

Kad odlazi neko koga voliš a minute postanu još kraće, nemoj plakat, iako ti se plače.Svaki odlazak treba shvatit, jer ljudi odlaze da bi se mogli vratit!!!

LJUBAV JE SREĆA, POSLJE KOJE UVIJEK NASTUPA BOL!VOLJETI JE LIJEP OSJEČAJ, BITI VOLJEN JOŠ LJEPŠI...ALI GORAK JE OSJEČAJ KADA VOLIŠ I PATIŠ, A TO NITKO NE VIDI...

VOLJETI DVA DEČKA ISTO JE KAO STAJATI IZMEĐU DVIJE VATRE...BOJIŠ SE, STRAH TE JE...JER KOJU GOD STRANU IZABEREŠ, OPET ČEŠ POGRIJEŠITI!!!

VOLJELA SAM I PLAKALA, JER MI LJUBAV NIJE BILA UZVRAČENA....A SADA SAM VOLJENA, PA OPET PLAČEM, JER SAM SADA JA TA KOJA LJUBAV NE MOŽE UZVRATITI!!!

Kako da sakrijem suze i tugu, kad ja volim njega, a on drugu!!!

Suze, suze...neće da poteku, ostaju u srcu da bole i peku!!!

Uspomene ne gore, one vječno peku!!!

Suza???Spoj kisika i vodika s malo soli, a toliko boli!!!

U ljubavi mnogo daješ, ali puuuno gubiš!!!

Ljubav je prokleststvo, to treba znati, jer od dvoje zaljubljenih, jedno uvijek pati!!!

Lana- "Tvoja bivša"

Ti si vidio ljubav
U mojim očima
Još od prvog trena
Ali uvijek je tvoja
Bivša djevojka
Među nama kao sjena

I zaklinješ se
Da ti ništa ne znači
Ali pogledi nekad više govore
Mislim da te privlači

Nemoj da ja zadnja saznam sve
Nemoj me poniziti zbog nje
Nemoj da mi neka dobra duša
Kaže da sam tvoja bivša

Ti si vidio sreću mojim očima
I da uz tebe stojim
Ali njena je sjena uvijek pokraj nas
Priznajem da tog se bojim


Lana- "Otvori srce"

Zatvori oči reci jednu želju
koju hoćeš da ti ispunim
I cijele noći mislit ću samo jedno
kako da ti udovoljim

I sve dileme i konfuzije
baci kroz prozor jer ne postoje
budi samo moj tvoja sam
sutra je novi dan

Otvori srce da ljubav uđe
kuca ti na vratima
koga briga što je bilo jučer
smiješi ti se sudbina

Otvori srce da ljubav uđe nemoj više patiti
sve što si nekad dao
sad će ti se vratiti

Znam nije lako nakon toliko rana
vjerovati nekome
zaplivaj jako ljubav je duši hrana
i liječi rane sve

I sve dileme..
Otvori srce da...


Toše- "Soba za tugu"

Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s' drugim odes od mene
i sve mi nizbrdo krene
da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

I bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odluim nesto
to tako mora da bude
da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe


Severina "Prijeteljice"

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice....

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


koMeNtaRi ..yep/nop

dizajn by LoVe GirL

Opis bloga

Sve što je važno u životu, ljubav i patnja!!!Nadam se da ćete uživati i učiti na tuđim greškama!!!Ali, ima i tu veselih tema...samo proćitajte, i ostavite koji komentarić...kiss

boomp3.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



Jaaa
Image Hosted by ImageShack.us





Ovoliko vas je posjetilo blog od 24.04.2008.
Free Website Counter
Free Website Counter

A...ovoliko vas trenutno švrlja po mom blogu
website counter


Što trebate znato o meni:
Ime mi je Matea, živim u malom gradiću, u Slavoniji.Imam 15 godina, poprilićno sam visoka, a uz to još i plavuša! Volim svoje prijatelje i obitelj, idem u prvi razred gimnazije, a želim postati netko i nešto....najbolja boja mi je crvena, a za njom se vuće i crna! Volim se zezati i smijati (to mi je najveća vrlina), volim glazbu, ne bi mogla bez nje, za sebe mislim da sam dobra osoba, (u nekim situacijama postoje iznimke), nisam zahtjevna, samo tražim nekog slićnog meni....još uvjek ga tražim...možda jednog dana i nađem...hehe!


Upri i komaj


BLOGOVI KOJI SU ZAKOOOON:
Eva
Tea
Didy
Lea
Matej
Girly girl
music=life
Vlado&Andry
Vanessa
Matejaa
Mladi majmun
Stefy
Eny
Anchy
Matej
Marina
Ashly
Moja imenjakinja
Mateaa
Marko & Iwana
Klavdija
Mateo, Filip i Brgo
Jelena

Blogovi na kojima možete naći suuuper dizajneva
royal dizajn
Rap kid dizajn
Malla glupacha dizajn
Kika dizajn
Zaljubljena dizajn
Nikky dizajn
Miss Sixty dizajn
Lil but evil dizajn







°°°Istina°°°

Djevojka pita svog dečka:
"da li si zaljubljen u mene?"
ON ODGOVORI:NEOna ga pita:
"misliš li da sam lijepa?"
ON ODGOVORI:NEOna ga pita:
"da li sam ja u tvom srcu?"
ON ODGOVORI:NE
Na kraju ga pita:
"da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
A ON ODGOVORI:NE
Okrene se i veoma tužna odluči otići od njega...
On ju na to zagrli i kaze:
"JA NISAM ZALJUBLJEN U TEBE,JA TE VOLIM.
JA MISLIM DA TI NISI LIJEPA - JA JEDNOSTAVNO MISLIM DA SI TI PREKRASNA.
TI NISI U MOM SRCU,TI SI MOJE SRCE.
JA NE BIH PLAKAO DA ME NAPUSTIŠ,JA BIH UMRO ZBOG TEBE

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


°°°U mojoj sobi važe sljedeća pravila°°°

-Pokucaj i sačekaj odgovor prije nego što uđeš
-Ne otvaraj ladice – mogu eksplodirati
-Ulaziš bos – na svoju odgovornost
-Jedino JA odlučujem kada je vrijeme za sređivanje
-Razbacane stvari moraju ostati gdje jesu, inače ih neću moći naći
-Krevet namještam samo jednom tjedno da bi se izbjeglo nepotrebno gužvanje posteljine
-Ako ne voliš galamu, ne ulazi
-Ako te ugrize pauk, ne uzvraćaj – drugi se teško nabavlja
-Oni koji me hoće probuditi, bolje da imaju kacigu na glavi
-Ne zaboravi, JA sam ta koja odlučuje što se skida i što se stavlja na zid
-Ukoliko nisi neophodan unutra – ostani vani!


Toše

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Kako mi ga je žao, ćim vidim ove slike, krenu mi suze, smrc :-((

MY NAME
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



BEDŽEVI
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PA MALO TREE HILLA...:-))
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


LOVE
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SATOMIJER-KOLIKO TE ŽELI...

01:01-VOLI TE
02:02-ŽELI TE POLJUBITI
03:03-ŽELI DA BUDETE SKUPA
04:04-POZVAT ĆE TE NA SPOJ
05:05-ŽELI SAMO TEBE
06:06-OSJEĆA VIŠE NEGO POKAZUJE
07:07-CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
08:08-VARA TE
09:09-SMEĐI DEČKO MISLI NA TEBE
10:10-SVIĐAŠ MU SE
11:11-LUD JE ZA TOBOM
12:12-SANJA TE
13:13-NE MOŽE BEZ TEBE
14:14-VOLI TVOJE OČI
15:15-TI SI MU JEDINA
16:16-TAJNO TE PROMATRA
17:17-LJUBOMORAN JE
18:18-IMA CURU
19:19-DOBIT ĆEŠ PORUKU
20:20-NAZVAT ĆE TE
21:21-SAMO DOBRI FRENDOVI
22:22-FALIŠ MU
23:23-PLAVI DEČKO MISLI NA TEBE
00:00-SREST ĆEŠ GA


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Najljepši dan?
Danas.
Najveća prepreka?
Strah.
Najlakša stvar?
Pogriješiti.
Korijen svakog zla?
Egoizam.
Najbolja zabava?
Rad.
Najgori poraz?
Obeshrabrenje.
Najbolji profesionalci?
Djeca.
Prva potreba?
Komunicirati.
Najveća sreća?
Biti koristan drugima.
Najveća tajna?
Smrt.
Najgora mana?
Zlovolja.
Najopasnija osoba?
Ona koja laže.
Najružniji osjećaj?
Mržnja.
Najljepši dar?
Oprost.
Najpotrebnije?
Obitelj.
Najbolji smjer?
Pravi put.
Najugodniji osjećaj?
Unutarnji mir.
Najbolji prijam?
Osmjeh.
Najbolja medicina?
Optimizam.
Najvece zadovoljstvo?
Ispunjena zadaća.
Najveca snaga?
Vjera.
Najljepsa stvar na svijetu?
Ljubav


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Rihanna Lyrics
Hate That I Love You Lyrics

nedjelja, 10.02.2008.

Ah, taj vikend...

Eyyyy...pozzdrav svima, pa kak ste mi, ja sam great!!Onak, baš mi je dan dobar, ujutro se dignem, nakon što sam išla u 3:30 h spavati (onaj tko ovo čita, zna o čemu se radi)...hehe....ovaj tjedan mi je baš neki glup, škola mi več ide na mozak, ne da mi se više iči....to se naravno odnosi samo na ocjene, društvo je uvjek super!!I tako, malo po malo prođe nama ovaj tjedan, a onda je došao vikend koji je sad več prikraju...smrc... I tako dođe i subota, baš mi je nekak glupo prošla, nisam se stigla ni odmoriti od škole i dođe i večer, onda sam se spremila i otišla do Eve, tamo je bila i Tea, pa smo odlučile zajedno do grada....oko 8 smo otišle u jet. malo smo razgovarale i došlo nam je brzo naše društvo...malo smo se s njima zezali, i onda došli Lipicanci, Eva se sva rascvjetala kad je vidila Stefana, a da ne pričam za Leu...hehe, sad znam šta će me doćekat kad dođem u školu, ode meni glava s vrata...hehe...eh, ja sam se ljepo ispričala s Bossom, ko u stara vremena, onak zezali smo se, ah, on stvarno zna nasmijat čovjeka...bila je dobra muzika, pa smo malo i densali, i tak nam prošlo dosta vremena...malo mi je bilo dosadno, jer moj maji decko nije bio tamo...hehe, ali došo je on, samo malo kasno....uglavnom, curama je bilo zabavno, Tinči je nekak poludio, malo si previše dopušta, dođe do
Ene, i samo ju kissne, a onda joj kasnije uvali Saniya, mislim ono dddd....i tako došlo vrijeme da krenem kući, ja i Claudia išle zajedno, al smo se ismijale, valjda je to posljedica mješanja alkohola, i tako se mi gegale po gradu i došle doma i ja legla i nakon nekog vremena zvoni mi mob. baš se pitam ko bi me mogo zvati u pola 2, a ko drugi nego Mateo, malo smo čavrljali i kaže on meni da će me nazvat kad dođe kuć, ja ono, pa ajd dobro, nakon nekog vremena, zove mene neki nepoznat br. i evo opet njega, i tak mi još malo pričali...i uglavnom, išla sma spavat u pola 4 jer me je razbudio i nisam više mogla zaspat, ali uspavale su mene moje ljepe pjesmice...ujutro me je glava rasturala, i još me i sad boli, to je očito posljedica svega toga....nadam se da ste se i vi dobro proveli, i sad kad se sjetim da moram iči učiti povjest, biologiju i pisat matematiku, okrene mi se želudac....ali šta češ, ipak se moram uhvatiti knjige, u srijedu nam je roditeljski, a moje ocjene baš i nisu bajne...a ek je početak dr. polugodišta....smrc...idem sad, čujemo se puuss pozz



| KomenTiraj mi! (21) | PriNtaj si | # |