moja abeceda frendova...

A- Ana..super cura...jako voli glazbu
Antonio-super frend..sve naj..

B- Beba....jako dobar frend..tj. super frend,
zabavan,fora i sve što ide uz to

C- Claudia-najluđa cura u društvu...saaaakon je

D- Dijana-moja the best frendica..luda..otkačena...zabavna..sve 5
Dino-lufd..zabavan..sve 5
Dejan- Deyo je dobar prijatelj koji te uvej tjera na najgore..heh.
ovo je bila šala..dejo je super...

E- Eva- super prijateljica.uvijek je tu kad je trebaš
Ena-luda frendica koja je samo za zabavu i za izlaske ali
kada je treba biti ozbiljan..ona to može..nekad..hehe
J- Jura-jura je suuper prijatelj..zabavan je..i fora..sam se zaj.hehe
L- Luciano-Laky-on vam je luđak...fora tip..uvjek za zabavu
Leo- Leyo-leyo je jaaako fanny tip..nikad nije ozbiljan al nikad..hihi

M- Matea-luuda cura...jedna od mojih nejboljih prijateljica
stvarno je super cura i zna pomoči oko svega
Matej G.-iako ga niko tak ne zove stavit ču ga pod M..
zovemo ga grafac ili frago..zakon je..lud..
Mislav-oke dečko..malo je preozbiljan nego što bi trebo biti
al stvarno je super dečko i prijatelj..
Marko K.-njega sam nedavno upoznala ali stvarno je super prijatelj
koji je uvjek za zabavu..samo ima malo krivi izbor cura,mislim
Marko možeš ti i ljepše..hih.. :)
S- Stefan-fora tip..jako je dobar frend..ponekad malo tvrdoglav..ali.oke..
stiw-stjepan.....fora dečko..nepoznam ga baš dugo ali
koliko sam ga upoznala je oke...

T- Terezija- malo povučena cura ali oke je..
Tea- super cura..imam jako povjerenja u nju..cura je sssakon..
Tomislav- Andry- on vam je sve super prijatelj,zna se zaj. super je
Tomislav- Kac- super prijatelj,lud je ali je nekad i ozbiljan
Tomislav- MoMo- lud je ..jjaaako...uvjek provaljuje neke fora..ma
luđaaak..

V- Vlado-super dečko..nekad je malo previše tužan i onda je meni to tak glupo..ali kao prijatelj
je suuper..

Z- Zlatko- niko ga tak ne zove...uglavnom je Boss..on je oke
dečko ali nikad se za niš ne može odlučit..
zna samo reči-kako god.... heh
al uglavnom je fora..
Zandona...a zandona je isto suuper frend,fanny,
i ima tisuče fora..heh


sOrryte ak sam nekog izostavila

nije bilo namjerno..

slobodno mi u komentarima recite i stavit ču vas
u abecedu
sorkač...


"malo" slikica..thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



eto..toliko od mene...još ču malo

dodat slikica kada mi se bude dalo..kissach.. :)


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

O meni:

Ime:Lea
Prezime:nije važno..
Nadimak:Leya,Lejica..
Ljubav: u vezi.sretnoooj.barem za sad..hihi...cerekcerek

Friends:Matea,Eva,Ena,Claudia,Tea,
Đana...svi su suuper ali najbolja
je Dijana....
Tomislav(Beti ili Ajfel),još jedan Tomislav(Žgi),
i još jedan Tomislav(MoMo)Luciano,Antonio,
Mislav, Dino,Matej(Frago),Leo..ima
ih..
Volim:Čokoladu,glazbu,zabavu,
prijatelje(neke), obitelj...
Ne volim:dvolične ljude,ljubomorne,
one koje se previše
preseravaju i misle
da su netko i nešt...
Slušam:kad mi šta paše...
svašta.....

Želim biti: Netko i Nešto


Evuša :)

Didy :)

Anchy :)

Eny :)

Mateja hihi :)

Matej P.

Andri & Vlado
Claudia :)

Boss & Žgela

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




malo frendova..

matejček...(luda..)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

teja..(super)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eva...(suuper)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


didi..(suuper)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eny..(suuuper)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sad malo dečki...hehe..

jura...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Boss...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stefan..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stiwww...heh

Image Hosted by ImageShack.us


Beba...hh...

Image Hosted by ImageShack.us



Malo slikica od mene i moje ekipce..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea,Miki,Eva i ja..:)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i moja Diduša..cerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Matejček..cerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Evuša..cerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Fantastična četvorka sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i moj brat Leo..cerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Martin..dead


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja I Mislav..rolleyes

ponedjeljak, 24.03.2008.

ej...

pa bok...nisam vam baš nešto dugo pisla..nebi vam ni sada pisala ali eto obečala sam nakon 35 koma napisat novi post al stvarno mi se en da pisat..a baš i nemam o čemu..u svakom postu pišem jedno te isto..obitelj mi je super,prijatelji i sto super,ljubav je evo od jučer suuper..cerekocjene super..e da ovaj tjedan sam dobila prvu 3.bang.jao ..postajem neki lagani štreber al knjige nisam ni takla od 7 razreda..ma od 5..hehsmijeh..pisali smo test iz povjesti imala sam 34 i pol od 40 roflroflheadbang..a 35 je za 5..sad samo se mogu moliti Bogu da mi da onih pol boda za 5..heh...a jbg..ako mi ne da...dobit ču 4 ..i sve oke..i 4 je good ocjena..glavno da nije tri...eto to je što se škole tiče..a što se tiče prijatelja..ja neznam ššta je sa nama..svi govorimo kako nam se društvo raspada..pa ako to samo budemo tako govorili i ništa ne poduzimali ..stvarno če nam se raspast.eek.de jebote mi smo tak glupi.bang.umjesto da ovih zadnjih par mjeseci budemo što bolji jedni prema drugima..grlimo se ,ljubimo..(naravno u granicama normale..heh) mi se tučemo i dobro da se ne poubijamo...isto tako što je šego onon napravio dijani.lud.neznam baš sve točno u detalje ali koliko sam čula o tome..stvarno nije bilo ljepo od njega onako izvrijeđati nekoga ko ti je nekad bio sve..ma..možda je to samo njegov mozak bio negdje drugdje. i nije razmišljo šta je sa time zapravo izgubio..jer baš i ne vjerujem da če mu to dijana tako lako oprostit.nono.al jbg..drž se dijana..thumbupparty.hehe...ah..što se tiče ljubavi..to mi je onak..super.thumbup.ma men je ljubav uvjek super.cerekcerek.i kad jesam sa nekim i sa nisam..al evo da vam se pohvalim..u sretnoj(bar za sad sretnoj) sam vezi..heh.partyparty.neznam..možda če ova veza potrajati malo duže i prerasti u nešto ozbiljnije ali ko zna...možda če biti kao i večina njih..kratko ali slatko.rolleyes.heh..a kako god..valjda ču imat sreče.zubosretanyessmijehnaughty.eto toliko od mene..e da..i želim se ispričat mojoj maleckoj ančici..fakat sorkač ana..nisam ti trebala ništa o onome govorit..oke??sorry..cerekthumbup.znaš da ja tebe lolim.kiss.hihi..eto na kraju je ovaj post ispao malo duži nego što sam mislila da če biti...ali eto...jabvljam vam se i drugi put..za kojih tjedan dana..a do tada..pusaaa...i pozz svima...ne da mi se nabrajati..i onom "malom"..cerek.deadhihi...pusaaa....wavemahwavemahwavemah



^^ komentari (36) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.