:::DaNcEfReAk:::

06.02.2007., utorak

...hir aj gou egejn...e da...takšno je...

hej der pipl...smijehsmijeh
nakon 3 godine puzanja, 3 jahanja i 6 pljuvanja---eto i mene u blogerskim vodama...smijeh
znam da sam vam ziher jaaaaaaaaaaako nedostajala, al eto...ne možete me se riješiti...yes
nadam se da vam se sviđa novi dizajnich...yesyesyes
sav je u proljetnom schtihu...yesyesyes
e da...pukli me jezichi...hehehebang
a da još chujete moj italijenisch...heh...a nije ni čudo kad moja stara svaki dan govori: "Moram sutra na ređistrejšn!" (čitaj: ređistrejšn)-ako postoji nejasnocha, javite se na www.vodoprivreda.com---oni vam sve znaju.
a sad da se vratimo mom italijenischu---hmh---a možda bolje da se tu ne vratimo. e da...takšno je.
ne da mi se učiti pa sam krenula pisati post...iako baš nema smisla. al eto...takšno je. e da...
sestrična mi je rekla da ako upišem II. da ću skrenuti s prave ceste prema žutoj zgradi, al joj nisam vjerovala. e da...takšno je.
ah...kak mi se ne da učiti...headbangheadbangheadbang
danas je tek utorak...kad će taj madrfakin petak...eh...e da...yesyesyes
takšno je...
e da...skoro se zaboravih pohvaliti---moj dens partner end aj pokazaHsmo stanovit napredak u...densanju. bijaHsmo (smijeh) 5. na kv-u. neš ti faca...yesyesyes
e da...takšno je. i za one koji su voljni doći pružiti nam stanovitu podršku---18. je turnament u metropoli Ivanichu u dvorani "Ivan Švear". To vam je ona druga. za sve ostale informacije postoji samo jedna adresa---www.vodoprivreda.com
do sllijedecheg shlushanja i ostalih zanimachija---budite mi shretni, zdravhi i vesheli. vash...briljantin. poooooooooooooooozbangwavebang
- 21:22 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...