:::DaNcEfReAk:::

07.10.2006., subota

...bla...

...hej ljudi, pozdraf svima!=))
evo napokon i mene na blogu...fakat nemam vremena...uglavnom...sad se sjetih da bi već stvarno bilo vrijeme da nekaj napišem pa eto...=))
ne znam kak vama, ali meni vrijeme tak brzo prolazi...već mjesec i par dana idemo u školu...a čini mi se da ljude u razredu poznajem već godinama...strašno!
uglavnom...ne znam o čemu drugom bih vam pisala nego upravo o svom legendarnom razredu koji je PREDOBAR..! stalno se valjamo od smijeha...koji biseri...=)))
da...=))ludi smo!=))ovotjednu “krunu” za najjaču provalu po mom mišljenju zaslužila je Dora...=)))
pazite ovo..: Dora odgovara hrvatski. I pita ju prof. što je to ditiramb. I Dora odgovori...i kaže joj prof. da joj navede neki primjer. I evo Dore: CVRČAK POSLIJE KIŠE!!!
Mi smo se polomili, al doslovce
p o l o m i l i !!
ludo...Dora, you ROCK!=))
imali smo još svakojakih bisera...posebice na hrvatskom...al to drugom prilikom---ne da mi se sad pisati...
uglavnom...za tjedan dana je prvi kup u Sl. Brodu...jedva čekam da ekipicu vidim...al mi se ne da plesat.......................no svejedno mi držite fige....
e da....juniorska ima nove dresove!i predobri su!srebrno plavi....čim osvanu slike s turnira na klupskoj stranici---stavit ću na blog...ionak sam dobila pritužbe jer nemam nikakvih slika...=)))(eto, Viško---OPET si spomenut...)
...pa ću se onda potruditi...kad nađem vremena...
evo društvo...to je to od mene zasad...uživajte, budite dobri, puno učite i ne dajte se! Božić je za samo 77 dana...=)))pusa

- 13:43 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...