:::DaNcEfReAk:::

20.09.2006., srijeda

...CUDO NAD CUDIMA...

Ljudi, bok svima!
wavewave
Evo, ne biste vjerovali, nakon skoro mjesec dana ja pišem post...konacno!!!=)))
nisam fakat imala vremena dosad, ali evo...otkad sam u Zgb-u, ništa više ne stignem...
uglavnom...btw, tu je odlicno!!!party
ekipa u domu je luda, fakat su svi zakon...u razredu je isto super...jedino kaj nam fali muških...hehesmokin
imamo samo 4 decka...od nas 31...a bokci!smijeh
ali, decki su legende svi do jednog tak da nama curama nije baš tako loše...a nije ni njima definitivno---pazimo na njih kao na oko u glavi...=)))lol lol mig mig
imamo vec i nadimke...nastanku jednog od njih sam i ja kriva...hehe=))))smijehsmijeh
nadam se da se doticni mladi gospodin nece uvrijediti ukoliko ovo procita, ali ja vam fakat to moram ispricati...prvi dan smo imali samo 3 sata-2 sata s raskom i povijest. i prode srz i mi na povijesti. i profesorica prica o autorima knjige i tim stvarima, kad vam se odjednom ustane jedno mlado momce i pita prof. nešto slicno ovome:
„Jel mi možete, molim vas, reci jesu li Andriju Hebranga ubili ili je umro prirodnom smrcu?“
a cijeli razred ovaj rad: bangbangbangbangbangbangbang
mi smo se polomili...al doslovce...roflroflrofl
i taj lik je sad predsjednik razreda...i ja ga sad zovem Hebrang...ma zakon nam je!
e da...poceli su i treninzi na pescenici...i tam je odlicno...pozdrav cijelom sastavu seniorske formacije...ali i najboljoj juniorskoj formaciji u drzavi-formaciji kriz koja se mukotrpnim treninzima priprema za svjetsko...ako ga bude...i naravno, trenerima...i svim ostalim ljudima s r´n´r-a...wavewavewave
kizz svima, veeeelki pozz!mahmahkiss

- 11:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...