:::DaNcEfReAk:::

09.08.2006., srijeda

...back to the comp again...

...eeeeeeeej ljudi!!!!! Evo meeeeeeeeeeeee.......cool
znam da ne vjerujete svojim očima, ali eto...došao je i taj trenutak! Konačno novi post...ovo mi je osobni rekord! Još malo pa mjesec dana nepisanjasmijeh...al nisam vas zaboravila, bez brigesmokin...vidite, u ponedjeljak sam se (konačno),smijeh nakon 2 tjedna, vratila s mora...ljetovala sam u, kako ja to volim reći, jednoj selendri blizu Zadra...zove se Vinjerac---garant niste čuli...al nema veze...uglavnom...prvih tjedan dana sam bila s mamom, a ostatak sa tetom, njenom frendicom i bratićem...i bilo nam je predobro! thumbupthumbupthumbupKoje su to provale bile...nevjerojatno...uglavnom...da vam ispričam-jednu večer su svo troje MAAAALOpartypartypartyparty previše popili...ja naravno nisam...i sad...ide vam moja teta jesti poslije koje litrice (just kidding, nije baš toliko popila...)...sjedne za stol i njena frendica i ja izvadimo salamu i sir iz frižidera...i jedemo...i šutimo, naravno...(opća pravila bontona)...hehe...i odjedanput, evo moje tete: “Pa kaj ne pričate sa mnom vas dvije, k´o da sam neka STRANICA!” (umjesto: strankinja) bangbangbangMi smo se strgale od smijeha...al to ste trebali vidjet...danima smo se previjale...da zna da sad o tome pišem na blogu, brijem da ne bih još dugo ostala na životu...al ajd...preuzimam rizik...hehedeaddead
Uglavnom...bilo je još dogodovština na moru...al mi se ne da pisat, rekoh da sam se ulijenila zadnjih dana.puknucu..al to još neće dugo trajati s obzirom da je počela ludnica u papirnicama moje mamebang...znate ono, knjige za školu i sva ta sranja, pa joj moram pomagati...nije da je teško, samo je dozlaboga dosadnoheadbangheadbangheadbang...e da, počeli su treninzi...jučer sam imala prvi u ovoj sezoni...i nije bio nimalo lagan...OPET me bole svi mišićimadmad...jedino se sad, za promjenu, mogu micati...al sve si mislim da ću to ponovno malo zlorabiti.smokinthumbup..heheheh...eto...nemam kaj za reći više...ostale dogodovštine pričat ću samo pojedincima.cerek..lol lol mig mig...dotad, svima velika pusa!!!!kiss

- 16:51 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...