:::DaNcEfReAk:::

11.07.2006., utorak

...15 mi je godina...

...haha!
jesam faca...lol lol mig mig...
Nadam se da ste dobro...i da uživate i papate i sunčate se i sve ostalo...ja sam jučer došla s mora...da vidite boju...! smijehajoooooj! lol lol...i tak mi je falila moja selendra da vam ne mogu opisati! Baš sam se zadnji dan guštala kak ću napokon doći doma.party.....na moru svakakvih dogodovština.smijeh..bila sam sa svojom ludom sestričnom i rikavale smo od smijeha...al naravno, ništa nije prošlo bez da se ja osramotim...kao da je to nekaj novo..thumbupthumbup.uglavnom...šetamo mi Zadrom jedno poslijepodne. Na Trgu sv. Donata su vam tak predvečer postavljeni štandovi na kojem možete kupiti sve one gluposti tipa suveniri i tak to. I sad vam ja stanem na jednom i gledam neku traku za kosu. I do mene stoji neka ženska i gleda nekakav stalak za ručnike s hrvatskim logom. I pita onu curu kaj prodaje: “Je`l to za kupatilo?” I ženska taman zausti da je, kad eto mene: “Ne, za kupaonu.” bangbangbangbangbang
Majko mila...kak su one dvije mene odmjerile...neki čiča je tam skoro dušu ostavio kad se počeo smijati...a mene sraaaaaaaaaaam...joooj...koji blam!headbangheadbang Al eto...navikla sam...i tak...sad sam doma i krećem pospremati....namcornamcorbljuv, bljuv...danas mi se cijela familija namjerava skupiti tu doma...al nema veze!
Hvala svima koji su mi čestitali i koji misle na mene...baš ste zweet! cerekDobila sam par poruka na kojoj su senzibilnoj Račici, naravno, krenule suze...al eto...sve vas volim, uživajte što god više možete!cerekcerekcerek Kizzich svima!wave

- 12:39 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...