:::DaNcEfReAk:::

01.07.2006., subota

...the new one #2...

smijehEj ljudi!!!
Evo i mene, NAPOKON!smijeh
U novom izdanju...nadam se da vam se sviđa...nisam vam se javljala jer stvarno nisam imala kad...čovjek bi pomislio da ćeš na praznicima imati nešto više vremena...a kad ono...ludlud
Ali evo me...vratih se...uglavnom...ništa se posebno nije događalo ovih dana...osim kaj imam novog frendaparty...lik je PRELUDyes...i svira gitaruthumbup...i to ELEKTRIČNUwinkwinkwink...ma PREDOBRO...thumbup
Jučer sam bila na proslavi Tammynog rođendana i upoznala odlične curke iz njene škole...zakon su...baš nam je bilo dobro...danas bismo kao trebale van, ali vrijeme je šugavo pa nisam sigurna da ćemo to ostvariti.headbang..e da...GOTOVI SU TRENINZI!!!!!!partypartyparty Startamo ponovno tek 1.8....jeeeeeeeeeeeeee!!! Sad imamo mjesec dana da zaboravimo sve koreografije i nove figure i akrobatiku...haha!smijehsmijehsmijeh
Ma predobro...za 10 dana mi je rođendan...15-i...jeeeeeeeeee!!!thumbupthumbup
konačno...i onda idem na more...jeeeeeee!!! wicked.......eto društvo...to je sve kaj sam vam htjela reći...fakat se nadam da vam se sviđa dizajnić i sve ostalo...držite mi se i pazite na sebe! kisskisskisswave
Sve vas puno voli i*v*@*n*@*!!wavemah

p.s. e da...moja NikA (Kranjčar) je porasla i preslatka je...hehe...kizzyca svima!hrvatskahrvatskahrvatska




- 15:14 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...