:::DaNcEfReAk:::

18.06.2006., nedjelja

...give me a break...

Eeeeeee....bok svima! Dugo me nije bilo i znam da sam vam nedostajala, ali eto...LOL LOL...baš sam gledala tekmu s Japonezima i užasno sam razočarana...headbang
Neopisivo mi je krivo kaj nismo zabili bar jedan gol...a tek onaj jedanaesterac...mislim fakat...i nije mi jasno zakaj svi pljuju po Kranjčaru, danas je fakat dobro igrao! Moja stara je po*****la kaj je neriješeno...i ja bih na njenom mjestu...kladila se, kao pravi patriot, na naše za 50 kn i sad je spušila...banana...uglavnom...jučer smo bili u Oberwartu u Austriji i bilo nam je predobro! Roko i ja ušli smo direkt u 2. kolo kvalifikacija...i završili kao 39.
Ne znam sve ostale rezultate, ali dobro smo prošli...sve u svemu...evo oni rezultati koje znam...

49. mjesto-Petra&Ulovec*Buba
42. mjesto-Sanela&Toni*MEGARock
18. mjesto-Teich&Oreč*Buba
15. mjesto-Mirta&Rudec*Buba
31. mjesto-Šeremet-Hatvalić*MEGARock

Eto...za A kategoriju nemam pojma...ni za ostatak Starijih...sljedeću subotu u Tuzlu i gotova sezona...tnx to God...ovo je bio čisto informativni post da vam dokažem da vas nisam zaboravila...i najava sljedećeg, duuuuuuuuuuugog posta...uživajte mi dotad...luv ya allllllllllllll!


- 17:54 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...