:::DaNcEfReAk:::

13.06.2006., utorak

...happy...

Bok ljudi, pusa svima!
Nadam se da ste dobro i da uživate u zadnjim danima škole...ja sam se upravo vratila sa ispita iz gitare koji sam, na sveopće zadovoljstvo i...hm, sveopće čuđenje ipak uspjela položiti...blago mojoj profki...ne mora me više gledati..jadna žena...dajte zamislite, 2 puta tjedno 6 godina je ona mene morala trpjeti...mislim da je odahnula...i eto, sad je gitara bogec, bačena u najdalji kut sobe...i tamo će ostati, bar još neko vrijeme dok mi jagodice na prstima prestanu krvariti...užasno me peku prsti...no, da vas ne gnjavim više sa glazbenom...iako me morate razumjeti jer sam nakon 6 godina KONAČNO gotova i NEOPISIVO mi je drago i tak sam happy kaj sam prošla da vam ne mogu opisati...sutra mi još držite fige da prođem solfeggio i onda je napokon kraj...uglavnom, u subotu je bio turnir u Rudešu... i bilo je koma, barem meni...za većinu ostalih ljudi prošao je savršeno...mi smo na kraju završili kao 10....ne znam zašto i zbog kojeg razloga jer fakat nismo tak loše otplesali, ali eto...nemamo sreće...po dobrom starom običaju...evo top 7:

1.mjesto-Tea&Lalić
2.mjesto-Teich&Oreč
3.mjesto-Nina&Sokolić
4.mjesto-Jukićka&Sertić
5.mjesto-Mirta&Rudec
6.mjesto-Šeremet-Hatvalić
7.mjesto-Tara&Matija

Bravo svima...tak treba...Dinnek&Ariel sasvim zasluženo 2. u MJ1...bravo i za njih!
That´s it, folks...nemam više kaj za reći...moram vježbati primjere za solfeggio...uf...
Pusa svima, držite fige da prođem sutra...byyyyyyyyyy!!!

p.s. ne biste vjerovali, na redu su zahvale...veeeeeeeeeeeliko hvala Tari, Mirti, Teich i Dinneku koji su mi u onim trenucima očaja bili jedina podrška i bez kojih bi mi subota bila totalna pljuga.......tnx kaj postojite, volim vas!!!!!!!


- 11:04 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...