:::DaNcEfReAk:::

04.06.2006., nedjelja

...triumph...

Drago društvo, kako je i red, javljam vam se nakon turnira...dakle, danas je bilo 3. klupsko prvenstvo. Evo kompletnih podataka. Navela sam samo ocjene para Šeremet-Hatvalić i svoje, čisto da se uoče određene pojedinosti...koje molim komentirajte...
Dakle...

SJ

1.mjesto-Šeremet-Hatvalić/ocjene: 3 1 1
2.mjesto-Roko&ja/ocjene: 1 2 2
3.mjesto-Sanela&Toni
4.mjesto-Kukić&Marina
5.mjesto: Jurica&...njegova partnerica-nemam blage kak se zove

Prvaci kategorija MJ2 I MJ1 potpuno očekivani:
MJ2: Korina&Ivor
MJ1: Tamara&Alen

C kategorija:
1.mjesto-Ivan&Manuela
2.mjesto-Nela&Marko (Šimić)
3.mjesto-Teo&Petra

Juniorska formacija Križ po običaju 1.
Ostatak pogledajte na službenim stranicama kluba ako vam se da. Imate adresu u boxu lijevo.
I da...Ulovec, nisam imala para na mobu da ti odgovorim onaj dan...pa ti se javno ispričavam da opet ne bih ispala...hm, da.
Onda...Tara, pčelice moja, JOŠ jednom ponavljam da se ja ništa ne ljutim na tebe i ne znam kak si to uopće mogla pomisliti...

I još posebno ističem, mom JEDINOM, NAJBOLJEM, NAJJAČEM partneru želim od srca SRETAN 16. ROĐENDAN! (Doduše, sa danom zakašnjenja, no...kao što reče moja Bina, za dobre želje nikad nije kasno, pa prema tome...)
E, da...i tak sam vam ja u subotu išla na tu famoznu proslavu Rokinog rođendana...znam kaj ste 100% pomislili, ali NISAM se zblamirala i NIJE mi curila krv iz nosa...bilo nam je PREJEBENO....doduše, bilo nas je samo 5...minus Roko i Luka...i ja sam bila JEDINA cura....btw, veeeeeeeeeeelika pusa Lončaru i Nikiju...to ste trebali vidjeti...dečki su ostali skoro do 2...jer jedan od njih više nije mogao stajati...ali ne od umora...od bijelog vina...tip se tak naroljao da nije za sebe znao...ni ovaj drugi mu nije bio daleko... ali dobro...uživala sam. Eto, nemam više nikaj za reći...a vas još jednom molim da mi komentirate...ono. Sve vas volim, uživajte! Kizzes...

- 22:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...