:::DaNcEfReAk:::

24.05.2006., srijeda

...at last...

Bok ljudi, zdravo svima!
Znam da me dugo nije bilo, no imam tako puno obaveza da ništa ne stignem...ne znam je li tako samo kod mene ili se to i vama događa...uglavnom, u nedjelju smo imali turnir...u Slavonskom Brodu...i užasno smo isplesali...no uspjeli smo izvući 10. mjesto...ne znam na koju foru, ali eto...kao što je to već postojana tradicija na mylifeisrnr.blog.hr, OPET se moram zahvaliti određenim ljudima koji su mi uvelike pomogli u nedjelju...kao što ne znate, dan prije turnira istegnula sam vratne mišiće i nisam mogla micati glavom zbog neopisivo jakih bolova...naravno, na turniru sam ipak isplesala, ali da nije bilo trenerice Sandre (ARRK Buba) koja mi je dala sprej za uklanjanje bolova i mog trenera Denisa koji mi je to sve "sredio" brzinskom masažom, ne znam kako bi to završilo...no, eto; na kraju je ispalo dobro...dakle, puno hvala spomenutima!
Nadalje, hvala svima koji su mi navijali u četvrtfinalu i polufinalu...Lajfer, Ulovec, Sanela i ostatak ekipe...i čestitke od srca mojoj Mirti na finalu...šaljem joj pusu ovim putem...a da, zaboravih na Rudeca...dakle, Rudec, pusa i tebi! hahawave
Budući da se opet nalazim na informatici, ne mogu puno pisati jer me dečki teroriziraju...pomahnitali su u zadnje vrijeme...
E da, ako nekog zanima; Rox i ja plešemo u petak na "zurka"showu u Ivanić Gradu u kinodvorani u 20:00 sati...tko je blizu i koga zanima...dođite!
Eto, toliko zasad...pusa svima!

- 14:42 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...