:::DaNcEfReAk:::

10.05.2006., srijeda

...samo korak do...

Bok svima!
Eto me konačno na blogu...znam da sam vam nedostajala...wink
Evo, kao i nakon svakog turnira, evo i izvještaja sa zadnjeg...
Dakle, u nedjelju, 7.svibnja održan je Kup RH...iz naslova posta vidite da nas je samo korak dijelio od finala...bili smo 8...a 7 ih je ušlo...headbang
Ali, nije bed...navikli smo mi na to...rolleyes
No, trebali ste vidjeti nastup naše juniorske...čovjek ne bi vjerovao koliko smo se poboljšali u zadnje vrijeme...toliko da je naša trenerica držala ruku na očima i cijelo vrijeme ponavljala ovu radnju: bangbangbangbangbangbangbang
uz povremeno: headbangheadbangheadbang
Nije da ju krivim...nut
I tak...za ostale rezultate ne znam, znam samo da je Sanela 9. i da dijeli mjesto sa Šimićkom...tak da, OSTALI, javite rezultate...
evo "top 5" u kategoriji SJ:
1. mjesto- Kozjak-Lalić*-Panda
2. mjesto- Petrović-Oreč*Buba
3. mjesto- Novosel-Sokolić*Gimnazija
4. mjesto- Gomaz-Tešić*Gimnazija
5. mjesto- Jukić-Sertić*Gimmnazija
I sad, ostalo mi je još samo da zahvalim mom Lajferu kaj me spomenuo na svom blogu i uvrstio među "odabrane"...i mom Ulovcu, koji je, btw, konačno napravio blog...
Toliko zasad...
Pusa!mah
- 11:57 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...