:::DaNcEfReAk:::

03.05.2006., srijeda

...voyage...

EEEEE!!!!
Zdravo svima!
Evo me u školi na informatici...dosađujem se do bola...bangi dečki me zajebavaju...bangbangpa sam se sjetila vas!cool
A i vidjela sam Dinekove i Arianine i Vannine komentare o novom postichu pa...winkwink
Dakle, bili smo u Lyonu (Francuska). Ne znam koji smo, ali nismo baš dobro prošli...headbangheadbang
E, da ne zaboravim:::čestitke svim finalistima i ostalim ljudima koji su se uspjeli dobro plasirati...partyparty
Bilo nam je FAKAT legendarno, super smo se zabavili...Gardaland je fenomenalan!smijehsmijeh
Ako moj partner uspije skenirati i obraditi slike, objavit ću ih...fakat su lude!
Eto ljudi, ukratko samo...nemam vremena; sad će me pitati...nemam pojma...grrrrr.burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad..btw, ako netko zna raditi web stranice...nek se javi...yesyes
Pozdrav svima.
Pusa, volim vas!kisskisskiss
p.s.Vanna, kaj je na kraju bilo s Rusom???
- 13:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...