:::DaNcEfReAk:::

02.04.2006., nedjelja

VELIKO OTKRIVANJE (i komentari s turnira)


EEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Vjerojatno se većina vas pita kako sam baš ja, unatoč svojoj urođenoj lijenosti kaj se kompova tiče, odlučila naškrabati par rečenica...e pa vidite, svi blogiraju, to je sad STYLISH...pa...kužiš, ne!
Uostalom, nitko u klubu za koga ja znam nema blog pa je netko morao upoznati svijet sa glupostima koje izvodimo i, složit će se naši treneri sa mnom, fantastičnim rezultatima koje postižemo..hehe
Posebno je to bilo vidljivo na jučerašnjem turniru...btw, iskrene čestitke trenerici Sandri i cijelom ARRK-u Buba na izuzetno dobro organiziranom turniru, a posebice showu koji su za nas posjetitelje pripremili...fakat je bio legendaran! (mislim da činjenica da su koreografiju plesali na famoznu ŠTIKLU onim slabije upućenima objašnjava APSOLUTNO sve, no...zbilja ih je vrijedilo pogledati!!)
Usput, čestitke našim novopečenim pobjednicima u kategoriji Mlađih juniora 1 LUKI MIHAČIĆU I MARTINI RUDNIK (ARRK Buba).
Petrinjcima jučer NEKOLICINA medalja u kategoriji seniora C...dakle, (opet) cestitke LOVRIĆU I MANUELI (LJUDI, FAKAT STE LEGENDE!!!) te zlato naše famozne juniorske koja se svojim nastupom zaista dokazala i pokazala u najboljem mogućem svjetlu...kaj je, je!
Sastav DVANAESTORICE VELIČANSTVENIH:
Josipa Šeremet, Martina Fukač, Petra Pugar, Petra Rajčević, Petra Fukač i, dakako, moja malenkost, Ivana Cvitković; Luka Hatvalić, Sven Bulava, Karlo Wagner, Vjeran Šunjić, Ivan Kukić i, dakako, moja bolja polovica, Roko Hatvalić. (Rox, ako sad ovo čitaš, tako ti svega, nemoj se previše umisliti!!)
Za ostale moje fanove (:)))) napomena i molbica: sljedeći tjedan je državno prvenstvo u Velikoj Gorici, držite fige jer naša gore spomenuta formacija brani naslov državnih prvaka u iznimno teškoj konkurenciji i bori se za nastup na svjetskom prvenstvu u Zugu (Švicarska)...a Roko i ja nadamo se još boljem plasmanu...!
Novih, friških tračeva na žalost svih sladokusaca nema (očito se nisam dovoljno potrudila), no obećavam da ću sa državnog donijeti pun post novosti tak da se ne brinete!
Ok, izvještaj s turnira bio je, nadam se, relativno informirajućeg sadržaja pa bih sad prešla na tekuće stvari...naime, ukoliko itko zna kad je sljedeći termin utakmice najprestižnijeg ivanećkog košarkaškog kluba KK Ivanić, molim da mi javi jer ja nisam baš u toku...a to bi svakako trebalo pogledati...
Eto, za dans dosta, nadam se da vam se sviđa moj blog...svima veeeeelika pusa do sljedećeg javljanja!!!
P.S. Umalo zaboravih...šaljem OGROMENSKI pozdrav najboljoj sutkinji na jučerašnjem turniru; gđi. Diani Balen, zbilja je zaslužila! Pusa svima još jednom...:)


- 19:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

...SVAKAKO posjetite...