< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

o meni

zovem se Anja
imam 14 god.
8a razred

LiNkOvI:

Ana
Mare
Azra
Sanja

subota, 26.07.2008.

dogodilo mu se nešto strašno!!!

Jučer je mojoj baki bio ročkas,djedu je bila misa zadušnica i prodali smo djedov auto.Ali to nije sve.Moj bratić je operiro krajnike prije 11 dana,pukla mu je rana i počeo je krvariti.Krv nije stajala,a on je bio sam doma jer su njegovi roditelji otišli na more.Zvao je moju mamu i ja sam s njima otišla na hitnu,tamo su ga pregledali rekli da mora hitno u zagreb na kbc rebro.Čim smo došli tamo i čim je on izašo iz auta počeo je pljuvati krv jer mu se nakupilo u ustima.Kada smo predali papire on je sjeo jer mu se zavrtjelo i počeo je gubiti brzo boju pa je moja mama otišla po doktora.Bratić mi je rekao da ga držim jer je zamalo opao sa stolca,čim je moja mama otišla on se ispovraćao krv.Brzo je došo doktor i doktorica sa kolicima i otpeljala ga.kada su ga stavljali na kolica on je dignuo glavu koja je bila sva krvava(strašno).Ja sam ostala u čekaonici,a moja mama je otišla za njima.Jedva su mu zaustavili krv i primio je 3 boce infuzije.Mama me pozvala unutra gdje je on ležao.Čim sam ja ušla i vidjela da mu je bolje laknulo mi je.On je ostao u bolnici na promatranju preko noći i na još nekim pretragama.Za sada ja neznam kada će doma.




Više nisam u bedu.Zašto?Danas idem toj frendici i razgovarat ću s njim.Papa,pusa.

- 11:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.