< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

o meni

zovem se Anja
imam 14 god.
8a razred

LiNkOvI:

Ana
Mare
Azra
Sanja

četvrtak, 24.07.2008.

sretna-tužna

Bila sam kod frendice u Palančanima.To je selo pokraj grada Čazme.Bilo mi je odlično,zašto,od moje frendice frend iz razreda(moja simpatija) je bio tamo svaku večer kod njezinog brata.Došlo je još neko društvo pa smo se svaki dan od 14.00h pa sve do 2-3h u noći zezali. Moj simpa pod nadimkom Brajo i ja smo se najviše zezali ali što je najbitnije slijedi tek na kraju.Jednu večer smo išli kod njega doma bilo je odlično a ja sam primječivala da me on svaku minuticu gleda.Sljedeći dan smo opet bili kod moje frendice kad mi je Brajo rekao da se zaljubio u mene,ja sam samo šutjela a onda je on rekao ali stvarno ne zezam se.Ja sam bez razmišljanja rekla da ga ja ne volim ali to nije istina rekla sam to samo jer me bilo sram jer je tamo bilo još neko društvo.Kada sam to rekla on se ja mislim rastužio a i ja isto,a što je najgore nemam njegov broj moba da mu rećem da ga i ja volim a ako frendicu pitam pitat će zašto mi treba a ja ću naravno reći da zbog njega pa će me zezati.Možda neću pisati nekoliko dana postove jer sam u bedu,a zašto sam ovaj post napisala je jednostavno jer sam to trebala izbaciti iz sebe. pusa svima

- 21:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.