neću napisati naslov. - people change, memories don't. - Blog.hr
11.07.2014.
neću napisati naslov.
evo bas citam svoje stare postove na ovom blogu. Svoje prve postove, dok jos prakticki nisam imala pojma ni o cemu, a htjela sam ispast pametna. hahaha, bas citam i smijem se, a sram me. headbang uglavnom, eto, uskoro cu 20 godina . da, 20party okruglo! proslo je 5 i pol godina od osnutka ovog bloga, pazi ti to e. Na zadnja 3,4 posta imam OKRUUUGLO komentara, znaci nula, al ne jebe to mene nista, to ja za sebe pisem vise nego za bilo koga od vas. ''odrzavam'' blog, nedam da umre! ahahah ma joj ne znam hocu vise pisat, neda mi se. NEKA OVO BUDE KONACNI POST OVDJE. FINALNI. ZADNJI. THE LAST ONE. iskoristite zivot najbolje sto mozete, pusa
16:06 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...
Ja..ona.. tko je ona? posebna. drugačija. osjećajna. vesela. hiperaktivna. čudna. ovisna o glazbi. Blog je stvorila kao njeno posebno mjesto za bijeg od stvarnosti. tu će pisati o svemu. ako ne želiš čitati,ne moraš. imaš gore X. glazba joj je sve u životu,ne može bez nje. ima frendicu koju voli poput sestre i koja je uvijek tu za nju. trenutno je zadovoljna svojim životom ali ne i sobom. bitno joj je da je okružena ljudima koje voli i koji ju vole.

Image and video hosting by TinyPic




PRAVILA !

1.bez lanaca (ne)sreće!
2.bez commsa tipa; ''ej super blog svrati ;)''!
3.bez odbrojavanja!
4.najviše 3 cmntara!
_________________________

Image and video hosting by TinyPic.dιzαјиεяι.

».Abbey Dawn art.
».Ayllah.
[molim sve one koji su za razmjenu linkova neka mi kažu u commsima.]



credits