godine idu,a mi stojimo. :/ - people change, memories don't. - Blog.hr
22.11.2009.
godine idu,a mi stojimo. :/
Vrijeme leti,a da ni ne skuzis.
Godine prebrzo,ali stvarno prebrzo prolaze.
Covjek postaje pijun vremena. Zalosno.
Imala sam prijatelje nekada..bili smo slozni,voljeli smo se,slagali se,dijelili medusobne tajne,uzivali u zajednickom vremenu..bilo nam je divno. A onda se sve raspalo. Mislim da je tako najbolje za sve jer ionako nismo svi bili iskreni i pravi prijatelji kao sto se ocekivalo. :7
Zalim za nekim postupcima i dogadanjima,najrade bi se vratila i ispravila to. ''Ispravila'',kazem. Valja se pitati dali bi onda bilo drugacije? Dali bi se nesto promijenilo? Ista? ili bi ipak sve bilo isto? Jos jedno pitanje na koje nemam odgovor. Tuzno.

Image and video hosting by TinyPic
Sve oko mene je laz. Velika laz. ili ne? Mozda se ustvari zavaravam.
Ali svjesna sam da nisam osoba koja sam ocekivala da cu biti.
Prenesavrsena sam. Uzas. Necu vise ni misliti na nista.
Godine zbilja idu,prebrzo..kao da sam jos jucer cestitala vam prosli Bozic i govorila o praznicima..kao da sam jucer bila napravila blog..kao da se sve zbilo jucer. :S Zar je vec toliko proslo? godina dana? Ne mogu vjerovati. Ne mogu se prestati cuditi!
Nikada necu zaboraviti vrieme prie jedno 2 godine. Najrade bi se vratila i ispravila neke stvari. Ali toe nemoguce. :(
Najsigurnije vam vise necu pisati sve do praznika. Tada planiram u Osijek cak. Ako uopce i budem isla.
Uglavnom,uzivajte mi i jedva cekajte praznike. Zabavite se nekako,a u skoli se potrudite sto vise da vam budu ljepsi praznici. :D ah kako pametno. haha
volim vas sveeee ! ^^

22:52 - Komentiraj ( 4 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...
Ja..ona.. tko je ona? posebna. drugačija. osjećajna. vesela. hiperaktivna. čudna. ovisna o glazbi. Blog je stvorila kao njeno posebno mjesto za bijeg od stvarnosti. tu će pisati o svemu. ako ne želiš čitati,ne moraš. imaš gore X. glazba joj je sve u životu,ne može bez nje. ima frendicu koju voli poput sestre i koja je uvijek tu za nju. trenutno je zadovoljna svojim životom ali ne i sobom. bitno joj je da je okružena ljudima koje voli i koji ju vole.

Image and video hosting by TinyPic




PRAVILA !

1.bez lanaca (ne)sreće!
2.bez commsa tipa; ''ej super blog svrati ;)''!
3.bez odbrojavanja!
4.najviše 3 cmntara!
_________________________

Image and video hosting by TinyPic.dιzαјиεяι.

».Abbey Dawn art.
».Ayllah.
[molim sve one koji su za razmjenu linkova neka mi kažu u commsima.]



credits