kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi

Vedrana<
Renčica
Iva
matilda




-

Preboli me kako god znaš
Najvažnije je da se više ne vraćaš
Preboli me učini mi to
Moje pravo vrijeme tek je počelo..
Loše snove noćas sanjam ja
U njima sva su lica tako ozbiljna
A ja bi htjela malo radosti
Mene nosi ritam moje mladosti...


Nemoj da ja zadnja saznam sve
Nemoj me poniziti zbog nje
Nemoj da mi neka dobra duša
Kaže da sam tvoja bivša


Ova naša ljubav kao prevara
i kad boli do kosti nimalo da popusti
gdje da nađem vrata da se sakrijem
i jednu noć da prespavam
a da tebe ne sanjam

utorak, 12.08.2008.

...rastanak...

crydok je kisa brisala posljedice tragove nase ljubavi gledao si me u lice premda si sutio znala sam sto zelis reci,a mislila sam da ce nasa ljubav vjecno trajati!mislila sa da ce se uzdici visoko u oblacima saptati mogu i tvoju tajnu...bila je to samo iluzija,san,san djevojke koja je slijepo vjerovala sad te gledam kako tu stojis predamnom i pokusavas mi reci tu recenicu na najbrzi nacin tvoje su se usne pocele micat.prekinula sam ih svojim prstom i poljubila.... zatim sam se odmaknula od tebe,suzne oci usmjerila prema mokrom plocniku i tiho prosaptala "IDI",pogledao si me i polako se poceo udavaljati niz mokru ulicu ...gledala sam te dok nisi zamaknuo iza ugla.,.kisa je i dalje tiho padala...

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.