četvrtak, 04.12.2008.

.I really want you :)..

Eiiii ljudekicii..ewo mene vama opt..cerek..hehe u sub je Nikooo..bude nam doso dati poklone =)...hihihihi..i takocaa..u skoli sve po staromm..ono uhg boriing i too..nezz kaj da vam pise...kuma mi je osla..al bu mi se ona brzo vratila u utorak ju vec vidim :)))))...zubosmijehsmijeh..par osoba mi tolko idu na zivcee..da bi im moglaa glavu odgristi yesyesyesmad...tocnije nijh 6..aaaaa..al oke nebum se ja uzrujavala s njima..namcor..hihih...u skoli nas muce i misle valjda daa smo mi robotii..daa uvijek svi sve moraju znatii..i sve to..E pa nebu bilo takk..u 6.razz sam ucila...sada bum se ovo polugodiste odmorila,a u drugom polugodistu pocinjem strebatiyessmijehyes...tak sam i prosle godd..hihi sam bum ove god jos bolje to sve lijepo nastprepsala pa svi sretni i zadovoljni :D...E daa bila sam na Marijinom rockasuu..bilo je supp =D..jel tak curee..to bi trebali ponoviti..hihihih..kak smo Flokija nazivcirale jbt nikada ju nisam vidla zivcaniju..hihihii..i to priej spavanja,pa je jedna isla pajkiti zivcana..hahahah KitTy i oni moji znakovi hahahaha..koji lomm...hihi ewto mislim daa je to dosta za ovaj put uskoro ocekujte novi postekk..mislim isto bu bila ovak borinngg..a fkt vise nezz kaj da pisem..pa eto..ewo ljudeke koje najvise pozz..

cerekFlokiju mom(Slavku hihi zekam te)
cerekkumici BuBi
cerekLuci mojo
cerekCupku mom
cerekKitTy
cerekDorici
cerekJelenici
cerekKlarici
cerekMagdici
cerekMimiju
cerekBituhu
cerekPuneku

..i svi koji me znaju i koje j aznamm.sorkajte ljudeki ak sam koga zaboravila..jel mi se fkt neda nabrajati..


..KisSsSsS svima od JoJiCe =)...

kisskisskiss


22:54 | Komentari 39 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.