nedjelja, 05.10.2008.

eWo jojica vam napokon pise=D

eiii ljudekicicerek..da ne kazete da sam zaboravila na vas..
aa koji tjedan..u pon imali 2 sata matise kao i uvijekcrycry..i bilo boring..
kao i uvijek,malo sma bila na porti na zamjeni neke petasice,al raska mi nije dala da budem pod njezina 2 sata matise,rekla je da me treba..grr..u utorak 2 sata bio,perickica srala nama curama reka je:ah sada ste vi PIHnonosada ste uzvise i ta sranjaludlud..u srijedu pak isli na info..iss kak mrzim tu zensku radosicu.grrrr..radimo neko sranje..uzas..u cet a fala bbohu nismo imali ni zunu i zecickuyessmijeh..a PETAK uvijek najgori dan kada imamo skolu ujutro..matisa,hrvatski,fizika,srz,engl.njem(sva sreca ne idme na sranje)..uzas mrzim taj dan...zeko nas vec po 3 put u ovoj godini razmjestila..sada sjetim s krajnom.aa jucer bila s mojim flokijem u shoppingu..aa kak nam je bilo LuDo=D..
i poslije u meg..tarcale smo pedere(iz nase skole i one koje mso vidli u megu)
i jos jednu zensku..aa kak mi je isla na zivce sma..burninmadheadbangmadpuknucui nazderale se mi tak i pile sprite..isse kak to nama sam udari u glavuludnono..uzas...i tak nam je pobego bus pa mso se setale..ajme koja je floki mutica mala..ewo malo prije me je zvala moa kumica bubi..kaze da joj je boring i pita bumo li se nasle..aa u pon test iz matise i nes kao test iz engli..grrrrrrr matisa
i eto naznam kaj da vam vise pisem e da..prosli vikend bila na rođđ od nase krajne..aa bilo je doro..nemremo se zalitiyes(slikice bum stavila ne fejs) i takoca
i za jedno mj dana moj ROĐ,aa jedva cekam..sam nezz dal da ga slavim.
neda mi se ba i takoca
ajde idem vam ja i komaj te mi.pocekujte novi postek uskoro..
ewo ljudekice koje naj naj pozz:.

cerekkumicu bubi
cerekmawnog flokia
cerekpesekicu
cerekzvrka marijicu
cerekemicu u dalekoj crikvenci
cerekleicu
cerekmarkesicku
cerekmagdicu
cerekklaricu
cerekemincek
cerekmimija
cerekpuneka
cerekbituha

..i fkt sry ljudeki koje sma zaboravila

...SVE VAS VOLI VASA JOJICA xD..

PuFa xD
kisskisskiss


12:40 | Komentari 107 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.