subota, 20.09.2008.

..sve i svasta..ugh ludorije i sva ostala sranja..

eiii ljudekicicerek..ewo opt vam pisem novi postek..yes..ovaj tjedn vam je moa kumica bubi bila sam domeka..sa sekicom svojmzujo..starci su joj osli na morepartynjamifinomah..bilo je mrak..u proslu subotu sma isla na vjencanje u ogulin i bilo je mrakyespartynjami..i dosla sma domeke u ned navecer..i uspjela nagovoriti starce da me puste kumice da idem pajkitiyeszubosmijeh..bile smo ja i poduskica kod nje..bilo je supp..bubio je brzo zaspala jel je bila na tenigu..a jadnarolleyes..a zato smo ja i moja poduskica ispricale do mile volje..svaku smo temu presle..od decki pa sve do skolenonoyeseek..i tako smo bile budne negdije do pol 4 mozda i doze..i ujutro smo se morale probuditi u 7 da idmeo u usranu puknucuskolubangburninmadmad...ocu smu bi tak bile krvave i nakave uzaspuknucuheadbang..u utorak sam spavala domeka nonoeekyes,al sam opt isla pajkiti kod moje bubi zato kaj joj je seka radila nocnu..opt smo bile ja i poduskasmijehzubo..ah doro tu smo vec bile malo pristojnije isle smo ranije pakititi jer nam se fkt pajkilo.i da nasle smo nekaj u fruzderu malo od alkohola i sam smo probale ono jedan gutlaj jer se bas nismo htjele napiti da ujutro neznamo za sebe jer tak i onak nezznamo od umora za sebe a kamo da se napijemo.thumbupyes..i jucer sam isto pajkila kod nje..kao za oprostajku kaj joj dolaze starci s moracrycry..i ta noc bial je najluda..seka joj je isla van u diskothumbupyespartynjami..tak da smo opt bile same..prvo smo malo bile na msnu i cekale podusku da dode jer je isla nekam..a onda smo se uhvatile cokole i navalile na nju..i tak smo pocele pricati i odjednom se sjetimo ajmo se opt skilatiludlud..mislim lude smo do daske stalno se sam slikamo..slikale smo je jedno 4sata vjerovatno i duze do smo se nasinkale obukel i bla blasmokinnut..i tak smo isto jako jako kasno zašajkile i negdje nakon jedno sat vremena kaj smo mi zaspale malo duze nelly se uznemirilča(od moje bubi cucak bum vas satvla njezinu slikicuthumbup)unemirila se..a ja pocel apsovati na nju derati se na nju..nelly zacei koji ti je kurac i bak bla..i cuejm ja neko lupa i lupa a ja opt na nellyludnamcor..i poduska se isto probudila i ona se idgen da vidi kaj je s njom (nelly je pajkila s nam u krevetu kao i uvijeksmijeh)..i vidi poduska kak natalija od kumice seka lupa pa vratim..jadna smrzavala se pol sata predvratima jer bubi nije izvadila kljuc iz vrata i nije mogla otkljucati,a jadnanamcor..i onda sam ja budila bubi i natalija pocela galamiti na nju..a bubi moja daj natalija odjebi vidis da spavam..hehe..al joj je zato nalija ocitala bukvicu ujutro..i da nismo se mogel napajkiti kak treba natalija nas je probudila..ztkj su joj starci dolazili pa smo morale pospremiti nered koji smo napravileburninmadheadbang..i onda smo doruckovale i ja isla domeka i ewo sada vam pisem postek..eto a u skoli vam je sve po starom..tak je dosadno..uzas..zecicka nas je vec 100 puta ispremjestalaludlud.koja glupaa..no doro..eto to bi vam bilo to za sada..idem va m j asada..i uspkoro ocekute novi postekyes..
ewo ljudeke koje naj naj naj naj pozz

cerekkumicu bubi
cerekljubekica floki
cerekmalenu poduskicu
cerekmalo zvrka marijicu
cerekmalenu emicu
cerekmagdicu
cerekkarlu
cerekmimija
cerekbituha
cerekpuneka
cerekjelenu koja je u zg u shooppingu
cerekleichu
cerekancicu

i sve koji je poszanjem i koji pozanju mene..fkt sry ljudeki ak sam koga zaboravila..


...$$SVE VAS VOLI VASA ŠtIklA xD$$..

kisskisskiss

ewo vam slikica od mawene nelly..ajme kak ju obizavam..ljubek maleni..kada dodme kod bubi moraju podragati mawo se igrati snjom inace me nece pustiti na miruyes

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


13:05 | Komentari 105 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.